וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנדיי נייט: דנבר - אוקלנד 34:10

רחביה ברמן

12.11.2002 / 13:55

הכסופים-שחורים התעוררו, וחזרו למרוץ לאליפות ה-AFC מערב בהנחיית ריץ' גאנון כמעט מושלם וג'רי רייס אלוהי כהרגלו, שעבר את ה-200 טאצ'דאונים בקריירה וגם שבר את שיא היארדים הכוללים של וולטר פייטון

איך מתארים את ג'רי רייס, אחרי שכל הסופרלטיבים כבר נלעסו? התופס הגדול בהיסטוריה ממשיך להתחפש לעלם רך בשנים, והיום לפנות בוקר הוא הוסיף שני ציוני דרך לשליטתו המוחלטת בספר השיאים. רייס תפס תשע מסירות ל-103 יארד ושני טאצ'דאונים בדרך לניצחון מוחץ 10:34 של האוקלנד ריידרס על יריביהם השנואים, הדנבר ברונקוס.

רייס רשם במשחק את הטאצ'דאון ה-200 וה-201 שלו בקריירה - שיאים שספק רב אם יישברו אי פעם - וגם שבר את השיא של וולטר פייטון ליארדים כוללים (כלומר יארדים שהושגו בכל צורה שהיא, בין אם בריצה, מסירה או תפיסה) והמאזן שלו עומד כרגע על 21,817, והמונה דופק.

גם ריץ' גאנון, הקווטרבק בן ה-36 של הריידרס, רשם שיא NFL כשהשלים 21 מסירות רצופות. סך הכל רשם גאנון משחק כמעט מושלם של 34/38 ל-352 יארד, עם שלוש מסירות לטאצ'דאון בלי אף חטיפה. גם רוד וודסון, הסייפטי הנפלא של אוקלנד, הוסיף על שיא ה-NFL שלו כשהחזיר חטיפה לטאצ'דאון - על פני 98 יארד הפעם - בפעם ה-12 בקריירה שלו.

יצאו מהמשבר

הניצחון הוציא את אוקלנד ממשבר של ארבעה הפסדים רצופים וקירב אותם לכדי משחק אחד משתי מובילות הבית: דנבר וסן דייגו. הניצחון גם החזיר את התקפת אוקלנד לעניינים. לאחר שרשמה 40 נקודות בממוצע בארבעת הניצחונות הרצופים בפתיחת העונה, ירדה התפוקה ל-16 למשחק בלבד בארבעת ההפסדים שבאו לאחר מכן.

דנבר מצדה, לא יכולה להיות מרוצה ממשחק שבו היא מפיקה רק 75 יארד על הקרקע, שבו הקווטרבק שלה אמנם מוסר באחוז יפה של 34/47 אבל לא רושם אף טאצ'דאון (בפעם הראשונה לאחר 24 משחקים), וגם מוסיף חטיפה שמוחזרת לטאצ'דאון של היריב. גם ההגנה של דנבר היתה אנמית, עם הפלה אחת בלבד ומעט מאד לחץ על גאנון.

המשחק נפתח בהתקפה ששרפה 5:57 דקות מהשעון כדי לעבור 31 יארד, בדרך לשער שדה של ג'אניקובסקי. בסוף הרבע הראשון באה החטיפה של וודסון, ואוקלנד היתה על הסוס. הרבע השני נפתח כמו הראשון - בשער שדה של הפולני - ורק אז התעוררה דנבר, עם התקפה נאה של 13 מהלכים על פני 68 יארד ב-6:13, אותה חתם הרוקי קלינטון פורטיס בריצה של יארד לטאצ'דאון המצמק.

שליטה מוחלטת

לאחר שדנבר קיבלו את שלהם, המשיכה אוקלנד בשלה. לאחר התקפה אמנותית, שחצתה 80 יארד בשמונה מהלכים ו-4:34 דקות, הגיע הרגע שכולם חיכו לו: טאצ'דאון מספר 200 לשחקן הפוטבול המדהים ביותר שדרך אי פעם על מגרש, ג'רי רייס הנשגב, במסירה של שישה יארד.

המשחק נמשך בשליטה מוחלטת של אוקלנד (למעט שער שדה מצמק של דנבר) ונחתם, איך לא, בטאצ'דאון הראשון של המאה השלישית לספירת רייס, טיל גאנון-רייס מדויק ל-34 יארד. היי, הוא עוד צעיר. כולה 99 טיולים מעבר לקו השער עד הטאצ'דאון ה-300.

בשבוע הבא מצפה לריידרס משחק קשה: האלופים באים לחור השחור לשחזור של גמר ה-AFC מאשתקד. הפעם לא יירד שלג, ונקווה שהמשחק לא יוכרע בשל החלטה מפוקפקת כמו אז. דנבר תלקק את הפצעים ותיסע לסיאטל, שמרגישה טוב עם עצמה לאחר ניצחון נאה מול אריזונה. אם דנבר רצינית בקשר לסופרבול, היא חייבת לנצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully