וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של בשוק: נמאס לנו מהמצב

12.11.2002 / 13:22

עוד הוסיף הסוכן: "אנחנו לא מתכוונים לפנות יותר למכבי. אם הם רוצים שיפנו הם. במצב הזה, אין ספק שבשוק יעזוב אבל בשבוע הבא נשב יחד ונחליט"


נור גנסר, סוכנו של שחקן מכבי ת"א חוסיין בשוק, לא מצליח להבין עובדה מאד פשוטה: איך זה שהשחקן היקר ביותר של מכבי ת"א מקבל כל כך מעט דקות משחק? היום אומר הסוכן ל'מעריב': "מצבו של בשוק רע מאד. הוא במצב נוראי ואין לי מושג איך הוא יוכל במצב הקיים לצאת מזה". עוד הוסיף גנסר: "התייאשתי כבר מכל השיחות שהיו לי עם הנהלת והצוות המקצועי של מכבי. הפעם אנחנו לא פונים אליהם, אם הם רוצים שיפנו הם אלינו. אני מסכים שהם לא מקבלים ממנו תרומה אבל איך אפשר לקבל תרומה משחקן שמשחק רק 4-5 דקות? אפילו מייקל ג'ורדן, בימים הכי גדולים שלו, לא היה יכול לבוא לידי ביטוי בכל כך מעט זמן".

האכזבה הגדולה של הסוכן היא דווקא מהליגה האדראטית. ל'ידיעות אחרונות' אמר גנסר: "זו ליגה שנועדה עבורו והוא צריך לשחק שם לפחות 20-30 דקות ואז אם הוא לא היה טוב היו יכולים לבוא אליו בטענות. לפי איך שזה נראה, בשוק יעזוב אם המצב לא ישתנה. בכל אופן, בעקבות הפגרה בליגה, בשוק יגיע לאיסטנבול ואז נשב, נדבר ונחליט מה עושים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully