וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שסיכם: באהיה בדרך החוצה. נג'וקו עשוי להגיע להפועל חיפה

28.6.2017 / 8:39

לפני החתימה: בעיות במשא ומתן עם החלוץ הברזילאי, הקבוצה מהכרמל עשויה לצרף את קשר קרית שמונה. כץ: "נוצרו בעיות עם הסוכן". שיימן על ההצעה מוונלו: "מחכה להחלטה של הפועל חיפה"

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

אדילסון באהיה בדרך החוצה מהפועל חיפה, אחרי שהקבוצה כבר הודיעה כי סיכם על חוזה לעונה הבאה. במועדון טוענים כי למרות הסיכום, בין הצדדים התגלעו פערים בשיחות שנערכו עם סוכנו איתן מזרחי, וכרגע השחקן לא נשאר בקבוצה. מי שעשוי להגיע במקומו הוא הקשר ג'ייקוב נג'וקו, שעשוי לקבל בסופו של דבר את השחרור מעירוני קרית שמונה. הבעלים יואב כץ אישר הבוקר (רביעי): "באהיה סיכם איתנו אבל נוצרו בעיות עם הסוכן. נג'וקו? יכול להיות שיגיע".

הסוכן איתן מזרחי מסר בתגובה: "הייתה למועדון הפועל חיפה אופציה שלא מומשה על אדילסון באהיה. אני מאוד מכבד את יואב כץ, אבל מה שחשוב בסופו של דבר הוא רצונו של השחקן. רק באהיה יחליט איפה לשחק". לוואלה! ספורט נודע כי באהיה מחזיק בהצעה מרומניה ועשוי לחתום שם בימים הקרובים. כמו כן, בני יהודה ומ.ס. אשדוד הביעו לאחרונה התעניינות בשחקן.

המגן שמואל שיימן שוחח אתמול עם כץ וביקש לעזוב מיידית להולנד, זאת לאחר שקבוצת ונלו הגישה עבורו הצעה רשמית. שיימן שוחח גם עם ניר קלינגר וביקש לעזוב. כעת במועדון יצטרכו להחליט אם לשחרר אותו. שיימן עצמו מסר לוואלה! ספורט: "אני מחכה להחלטה של הפועל חיפה ואכבד כל תשובה מהם. אני יודע שקשה להם להחליט". העולה החדשה לליגה הראשונה בהולנד מוכנה לצרפו מיידית וכבר העבירה את ההצעה. הפועל חיפה דורשת 250 אלף יורו. כץ אישר: "זה נכון ששוחחנו. שיימן יבוא לארץ ולדעתי הוא ימשיך בהפועל חיפה".

עוד בנושא

הפועל חיפה: ונלו ההולנדית הגישה הצעה רשמית על שמואל שיימן
הפועל חיפה: אדילסון באהיה סיכם ויזכה לשדרוג בשכרו
דיווח: מכבי תל אביב פנתה לשחקן לוריין, ווסלי לוטואה

אדילסון באהיה שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
בדרך החוצה. אדילסון באהיה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully