וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "בית"ר ירושלים היא סגירת מעגל, מקווה לפרוש כאן"

25.6.2017 / 14:30

בניון הוצג רשמית כשחקן בית"ר: "בכל מקום שהייתי הבאתי את היכולת שלי לידי ביטוי. הגעתי למסקנה שזה המהלך הנכון וג'ורדי הסכים איתי. לא הבטיחו שאהיה שחקן הרכב, אעשה מה שהמאמן יחליט"

צילום: רוני כנפו עריכה: שניר דבוש

בווידאו: הצגתו של יוסי בניון בבית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים ערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לכבוד צירופו של יוסי בניון. הקשר הוותיק התייצב לטקס הצגתו כשהוא מלווה במחזיק זכויות הניהול החדש של בית"ר ירושלים אלי אוחנה. בניון בן ה-37 חתם בשבוע שעבר על חוזה לעונה אחת במועדון הירושלמי. בית"ר היא התחנה השלישית של הקשר לאחר ששב מקריירה ארוכת שנים באירופה. קודם לכן הוא שיחק במכבי חיפה אותה עזב בטונים צורמים ומכבי תל אביב.

יוסי בניון בית"ר ירושלים. רוני כנפו
יוסי בניון מוצג/רוני כנפו

אלי אוחנה פתח ואמר: "תודה לכל מי שהגיע. אני רוצה לברך את יוסי ברמה האישית. הוא אחד מהשחקנים הגדולים בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי. שחקן שעבר הרבה בקריירה שלו. הוא יכול לשפר אותנו מקצועית. אנחנו חושבים ומאמינים שהוא הגיע למקום הנכון. עם הוותק, הניסיון והרעב שלו לכדורגל. יוסי בניון מצטרף כי אנחנו חושבים שהוא יכול לעזור לנו מקצועית ולהפוך לקבוצה טובה יותר ומנוסה יותר. אנחנו נזדקק לניסיון שלו במהלך העונה. זה לא מהלך שיווקי, אבל אם זה מוסיף לנו זה לא רע. אני בטוח שהוא והקבוצה יצליחו ואנחנו נהיה מאחוריו לאורך כל העונה".

יוסי בניון: "אני שמח מאוד להיות פה. אני רוצה להודות לכל אנשי המועדון על האמונה בי. אני באמת מאמין שאני יכול לתרום לקבוצה, קודם כל מקצועית אך גם חברתית. אני מקווה שתהיה לנו עונה מהנה ביחד. בעונה שעברה הקבוצה שיחקה כדורגל נפלא שהלהיב את הקהל ואני מקווה שאני אוכל לתרום. אני אעשה את המקסימום. אני רוצה להודות למכבי תל אביב על העונה האחרונה, ניתנה לי הזכות לשחק במועדון כזה ואני מודה להם ומאחל להם בהצלחה. אני מחכה למשחק הראשון. הרבה אמרו לי שלא משנה מה אתה עובר בקריירה, אבל אם אתה לא עובר בבית"ר ירושלים אתה מפספס משהו".

על ההגעה לבית"ר ירושלים, אותה אהד בתור ילד: "זו סוג של סגירת מעגל. אני מקווה שאפרוש בבית"ר ירושלים, זו הכוונה שלי. אם אוכיח את עצמי השנה וירצו אותי עוד כמה שנים אני אשמח. תמיד אמרתי כשהייתי צעיר שבית"ר ירושלים זה המועדון האהוב עליי ובפרט אלי אוחנה, שהיה האליל שלי. אז מבחינתי לשחק בבית"ר ירושלים ולעבוד אלי זו סגירת מעגל מדהימה".

שאר ההצעות: "היו לי כמה הצעות אבל בסופו של דבר הלכתי עם הלב. היחסים עם מכבי תל אביב מצוינים, אבל הגענו למסקנה שהכי נכון מבחינתי יהיה לחתום בבית"ר, וגם ג'ורדי קרויף הסכים איתי. הלכתי למקום שבו אוכל ליהנות".

עוד באותו נושא

אלי אוחנה: "אלימות וגזענות יישארו מחוץ ליציעי בית"ר ירושלים"

לכתבה המלאה
יוסי בניון בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מגשים חלום. יוסי בניון/ברני ארדוב

לגבי אוהדי מכבי חיפה והיחס שקיבל אצל הירוקים: "אתם עושים עוול לאוהדי מכבי חיפה. לא הרבה שחקנים יקבלו את האהבה שקיבלתי מאוהדי מכבי חיפה. היה מדובר בקומץ ולא בכל האוהדים".

על דקות המשחק: "לא יודע למה יש תחושה שאני השחקן היחידי בעולם ששואלים אותו על דקות. בשום מקום לא ראיתי דבר כזה. זה תמיד החלטות מקצועיות. אם המאמן ייתן לי כמה דקות, בדקות האלו אני אעשה כל מאמץ כדי לשכנע את המאמן שאני צריך לשחק יותר. אני מקווה שיהיו לי הזדמנויות להוכיח את עצמי בבית"ר ירושלים".

בניון התייחס לעניין הנבחרת: "כל עוד אני משחק תמיד אשאף להיות בנבחרת. אני מתקרב ל-100 הופעות, אבל זה לא מעניין אותי. אם יחשבו שאני יכול לתרום אני אשמח".

המאמן שרון מימר הוסיף: "יש לנו בסיס טוב, וכל הצירופים הם עם מטרות ללכת קדימה. המטרה היא לשדרג את הקבוצה. אני מרוצה מכל השחקנים שהגיעו. יש לנו כמה עמדות שאנחנו רוצים לחזק. זה לא אומר שהקבוצה לא מספיק טובה, היא טובה, אבל אנחנו רוצים להתקדם. אנחנו ספורטאים בנשמה. אני הייתי קצת אפור בקריירה, אבל תמיד עשיתי את המקסימום. המטרות שלנו יותר גבוהות ממה שאתם חושבים".

על צירופו של בניון: "היתרונות של יוסי פרושים לפנינו. יש לו מה לתרום. הדברים ימדדו במגרש. לא גיל, לא צבע, שום מדד אחר לא יקבע. רק מה שיקרה על המגרש. אני מברך את יוסי ושיהיה לו בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully