וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: הרוקי קודי בלינגר מטיס את הדודג'רס קדימה

24.6.2017 / 10:04

22 הומראנים הובילו לדיון על האאוטפילדר כ-MVP אפשרי, הקבוצה מעיר המלאכים כבשה את ה-NL מערב עם שמונה ניצחונות רצופים. דטרויט מתפרקת, המעמד של בראד אוסמוס מעורער מתמיד

קודי בלינגר לוס אנג'לס דודג'רס Chris Carlson. AP
קודם ג'אדג', עכשיו הוא. עונה מוצלחת לרוקים. בלינגר/AP

בשבוע הבא תגיע ה-MLB לנקודת האמצע של העונה ובעוד כמה בתים מציגים כבר שבועות ארוכים מגמות ברורות, הרי שישנן גם כמה קבוצות שמתחילות להתעורר, בדיוק בזמן ולקראת הטרייד דדליין.

כך למשל, השבוע וחצי האחרונים היו שייכים ללוס אנג'לס דודג'רס, שעם שמונה ניצחונות רצופים השאירה אבק לשתי הקבוצות שנלחמות איתה ב-NL מערב, אריזונה וקולורדו. הדודג'רס במאזן 26:49 כעת, הטוב ביותר בחטיבה והם מובילים על הדי-באקס והרוקיז ב-2.5 משחקים אחרי תקופה ארוכה בה שלוש הקבוצות הללו היו צמודות זו לזו. מי שבעיקר אחראי לדהרה הזו של הדודג'רס הוא קודי בלינגר, שלמרות היותו רוקי כבר מוזכר כמועמד אפשרי ל-MVP בזכות המספרים הנהדרים שלו (22 הומראנים). בינתיים, קלייטון קרשאו מוביל את הליגה עם 10 ניצחונות ושני ב-ERA בחטיבה עם 2.61 מרשים.

במקום הראשון ב-ERA ב-NL ניצב עדיין מקס שרצר, עם ה-2.09 האדיר שלו. וושינגטון קצת הורידה הילוך ואטלנטה, עם שלושה ניצחונות רצופים, התקרבה אליה מעט, אבל עדיין היתרון בצמרת המזרח עומד על תשעה ניצחונות, בזכות הווקאוף של ברייס הארפר הלילה (בין שישי לשבת), שסידר 5:6 בעשרה אינינגים מול סינסינטי. בבית המרכז, מילווקי מחזיקה במאזן 36:40 ושומרת על יתרון משחק וחצי מהאלופה שיקגו קאבס, שמגרדת מאזן חיובי בקושי (36:37).

בראד אוסמוס מאמן דטרויט טייגרס מתווכח עם שופט Paul Sancya. AP
הכיסא רועד. אוסמוס/AP

ב-AL, קרנבל. סיאטל ניצחה שישה משחקים ברציפות ועלתה למאזן חיובי (37:39), אבל יוסטון, הקבוצה היחידה במייג'ורס עם 50 ניצחונות (25:50), עדיין ביתרון עצום של 11.5 משחקים בבית המערב. במרכז, סגנית האלופה קליבלנד, עם ה-33:39 הלא מרשים שלה, מובילה במשחק וחצי על מינסוטה (34:37), בעוד קנזס סיטי ממשיכה בהתעוררות ועומדת על מאזן חצוי של 36:36 ובמרחק שלושה משחקים מהפסגה. דטרויט בינתיים, צללה לקרקעית הבית עם שבעה הפסדים רצופים ונראה שימיו בתפקיד של המאמן בראד אוסמוס ספורים.

במזרח, בוסטון והיאנקיז בקרב ראש בראש, כמו בימים הטובים, כאשר כרגע הן בשוויון בפסגת הבית (ניו יורק עם 31:40, בוסטון עם 32:41). טמפה ביי ניצחה שלושה משחקים ברציפות וגם היא הגיעה ל-40 ניצחונות העונה (36:40), כאשר המרחק שלה מהפסגה עומד על 2.5 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully