וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: יוסי בניון ערך אימון בכורה

24.6.2017 / 10:10

קשר הרכש ממכבי תל אביב התקבל בפרחים בבית וגן והתאמן לראשונה עם חבריו החדשים. בקבוצה ממתינים לראות האם אלון תורג'מן יתיר חוזהו במכבי חיפה. ז'אורז'יניו, ורד ומורי צפויים להיות כשירים למפגש מול ושאש ביום חמישי

יח"צ - חד פעמי

הקשיים של בית"ר ירושלים בחיפוש אחר חלוץ זר הביאו אותה לשקול שוב את האפשרות לצרף חלוץ ישראלי ולהשאיר את עמדת הזר לבלם. בבית"ר התעניינו בשבוע האחרון בחלוץ מכבי חיפה אלון תורג'מן, לו יש חוזה לשנה נוספת בחיפה אך הוא נמצא עימה במגעים להתיר אותו. אם תורג'מן יגיע להבנות עם חיפה על התרת חוזהו, תפתח בית"ר במו"מ עמו.

אך עם כל הכבוד לתורג'מן, בקבוצה התעוררו ליום חג בעקבות אימון הבכורה של יוסי בניון. הקשר הוותיק שהצטרף ממכבי תל אביב, הגיע לבית וגן לראשונה ולבש את החולצה מספר 15. בניון התקבל בפרחים על ידי האוהדים הנרגשים ששמחו לראות את הכוכב הוותיק וערך אימון עם יתר חבריו כשהוא זוכה לקריאות עידוד מהאוהדים שהגיעו לראותו. מחר ישתתף בניון במסיבת עיתונאים יחד עם מחזיק זכויות הניהול, אלי אוחנה. אגב, כשבניון ערך הופעת בכורה בליגת העל ב-97, שחקנים כמו דוד קלטינס ואור ועקנין היו בני שנתיים, בעוד עדן עזורי שעלה העונה מהנוער נולד רק שנתיים לאחר הבכורה של בניון.

מצב רוח טוב באימון. יוסי בניון/ברני ארדוב

בבית"ר מאמינים כי שלושת השחקנים הסובלים מפציעות קלות - ז'אורז'יניו, עידן ורד ודן מורי יהיו כשירים ליום חמישי. בבית"ר יודעים כי העובדה שמשחק הבית נגד ושאש ייערך ללא קהל יצריך היערכות שונה ואמרו: "אין לנו דחיפה של קהל, המשחק יוכרע על טקטיקה וכמה שפחות טעויות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
יוסי בניון בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
פרק חדש. בניון/ברני ארדוב

בשלושה שבועות בהם אלי אוחנה נמצא בבית"ר ירושלים כבר נרשמת היענות חיובית יותר מצד ספונסרים ונותני חסות לשתף פעולה עם המועדון. יחד עם התמיכה של ראש העיר והרצון של לא מעט גורמים לסייע, בבית"ר מאמינים כי השנה המותג יבצע קפיצה משמעותית מבחינה כלכלית. אירגון האוהדים "LIONS GATE" החל בגיוס כספים על מנת להתחיל ולהבצע תפאורת עידוד גם ביציע המערבי. עד כה גייס האירגון קרוב לעשרת אלפים ש"ח כאשר המטרה היא לגייס כ-25 אלף ש"ח עד למשחק הבית הראשון. אגב, ביום ראשון צפויים לעלות מאות אוהדים לבירה למה שמהווה עבורם לאימון הפתיחה הרשמי.

שרון מימר מאמן בית"ר ירושלים עם יוסי בניון. אתר רשמי בית"ר ירושלים, אתר רשמי
שרון מימר עם יוסי בניון, על רקע תמונתו של אלי אוחנה/אתר רשמי, אתר רשמי בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully