וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה הגישה הצעה רשמית לרן קדוש

23.6.2017 / 10:42

במועדון אישרו: מחפשים שוער עם ניסיון שיתחרה עם זר על אפודת השוער הראשון: "בהחלט אופציה שאנחנו בודקים". ארבייטמן הפחית בדרישותיו וצפוי לשוחח עם יואב כץ: "אין קשר למה שקרה עם לאלה"

רן קדוש שוער הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
יישאר בליגת העל? קדוש/ברני ארדוב

הפועל חיפה הגישה ביממה האחרונה הצעה רשמית לשוער הפועל כפר סבא בעונה שעברה רן קדוש. במועדון מתכוונים להביא זר לתפקיד אך בעקבות עזיבת רובי לבקוביץ', מעוניינים בשוער עם ניסיון בליגת העל שיוכל להתחרות על אפודת השוער הראשון. "המטרה היא להחתים שני שוערים, ושתהיה תחרות ביניהם", אישרו בחיפה, "קדוש הוא בהחלט אופציה שאנחנו בודקים".

ללא קשר לפרשת מהראן לאלה, חלה התקרבות בין שלומי ארבייטמן למועדון. כזכור, המשא ומתן עם ארבייטמן נמשך מאז סוף העונה החולפת, אולם חיפה הגישה הצעה נמוכה והחלוץ שקיבל הצעות משתי קבוצות בליגת העל בחר לבחון את האפשרויות שלו מחדש. יחד עם זאת, בהפועל חיפה טוענים כי ארבייטמן הוריד חלק מדרישותיו ביחס לחוזהו בעונה שעברה. השחקן מוערך מאוד על ידי הבעלים יואב כץ והשניים צפויים לקיים שיחה שלאחריה יתברר האם ימשיך. בשבוע הבא ארבייטמן אף יוזמן לפגישה עם הפועל חיפה במטרה לנסות ולסגור את הפערים.

בהפועל חיפה הדגישו: "אין שום קשר בין המשך המשא ומתן עם ארבייטמן ומה שקרה עם לאלה. אם ארבייטמן ימשיך, לא נצטרך לחפש עוד חלוץ".

אחרי החתמת רוסלן ברסקי, במועדון מבינים שייתכן ומתן חוזז יעזוב להפועל רעננה. המאמן ניר קלינגר אמנם נמצא בחופשה פרטית, אבל ממשיך לעבוד על חיזוק הסגל בשלט רחוק.

עוד בנושא:

הפועל חיפה: אם יושעה לתקופה ארוכה, מהראן לאלה יקבל תפקיד מקצועי
לאלה הודיע להתאחדות: נטלתי ויטמין ומשכך כאבים לפני המשחק
הפועל חיפה: חומרים אסורים נמצאו בדמו של מהראן לאלה
רוסלן ברסקי חתם בהפועל חיפה, רן קדוש או יקוב דיביש יגיעו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully