וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכב משפחתי מנצח: האחים שיתחרו וינצחו יחד במכביה

22.6.2017 / 8:23

שלושת האחים, ג'ייק, לוק וניק ריברה ייצגו את נבחרת ארצות הברית בהוקי קרח, והם לא המשפחה היחידה שתגיע בהרכב מלא כדי לייצג את אומת הפסים והכוכבים. בנבחרת הכדורסל של אוסטרליה ישחקו ביילי ונואה דה ברטולי ויש עוד ענפים שייראו במכביה ה-20 כמו עסק משפחתי

נבחרת ארצות הברית בהוקי קרח למכביה ה-20. באדיבות המצולמים
נבחרת ארצות הברית בהוקי קרח שתתחרה במכביה ה-20/באדיבות המצולמים

המכביה המתקרבת מייצרת לא מעט סיפורים מרתקים עוד לפני שהחלה ואחד הבולטים שבהם מגיע מאחד הענפים שצפויים להיות מסקרנים במיוחד, ההוקי קרח. הטורניר עצמו ייערך במתקן החדש שהוקם בארנה בירושלים, בין ה-5 ל-15 ביולי ויכלול חמש נבחרות בוגרים: ישראל, רוסיה, גרמניה, קנדה וארצות הברית, שחלק מרשים מהסגל שלה מורכב ממשפחה אחת: משפחת ריברה.

שלושת האחים, ג'ייק, לוק וניק, יגיעו לייצג הקיץ את נבחרת הפסים והכוכבים במכביה. עבורם, זו תהיה חוויה ייחודית - הפעם הראשונה בה הם ישחקו יחד כשחקנים בוגרים, שכן הם שיחקו בשלושה קולג'ים שונים ברחבי אמריקה: ג'ייק שיחק בפוטסדאם (ניו יורק), לוק שיחק במכללת פרדוניה (ניו יורק) ואילו ניק גלש במדי מינסוטה סטייט מאנקאטו. "כולנו חלמנו ללבוש את חולצת הנבחרת של ארצות הברית ולייצג את המדינה שלנו", מספרים האחים, "האפשרות לשחק זה לצד זה היא הזדמנות מדהימה, שתגרום לחוויה בלתי נשכחת. זה רגע שיגרום לכולנו לגאווה גדולה. אנחנו מצפים לזכייה במדליית זהב עבור נבחרת ארצות הברית במכביה, דבר שלא נעשה לפני כן בהוקי קרח. בין אם ננצח או נפסיד, הזיכרונות ממשחקי המכביה יהיו רגעים שאנחנו תמיד ננצור".

באופן לא שגרתי ודי מדהים יש לומר, האחים ריברה הם לא היחידים שישחקו תחת דגל ארצות הברית במדי נבחרות ההוקי קרח במכביה. אליאס כהן ייצג את נבחרת המאסטרס של האמריקאים בהוקי קרח, בעוד בנו איתן כהן ישחק עבור הנבחרת הבוגרת והבן השני, סטיבן כהן, יגלוש עבור הנבחרת הצעירה של הפסים והכוכבים. רוצים עוד? בילי לרמן יגיע בפעם השנייה בחייו למכביה וישחק במדי נבחרת ההוקי קרח למאסטרס של ארצות הברית. לצדו, בנבחרת הוותיקים, ישחקו שני אחיו, דני ומארק לרמן. בנו של בילי, ארי, ישחק במדי נבחרת הנוער האמריקאית ואילו הבן הגדול יותר, מקס, יהיה חלק מנבחרת הבוגרים של ארצות הברית. משפחה על הקרח. "זה עושה את זה לכיף, להתחרות עם המשפחה. בנוסף, רבים מבני המשפחה שלנו יגיעו לישראל כדי לצפות בנו משחקים וליהנות מהחוויה הזו יחד איתנו", אמרו במשפחת לרמן.

ג'ייק, לוק וניק ריברה, שחקני נבחרת הוקי קרח של ארצות הברית למשחקי המכביה. באדיבות המצולמים
"האפשרות לשחק זה לצד זה היא הזדמנות מדהימה, שתגרום לחוויה בלתי נשכחת". ג'ייק, לוק וניק ריברה/באדיבות המצולמים

גם בכדורסל האמריקאים דואגים שהעסק יהיה משפחתי ובמשלחת שלהם אפשר יהיה למצוא במדי נבחרת הנוער לבנות את שארלוט סטרן ובמדי נבחרת הנוער לבנים את אחיה, ג'ק סטרן, המגיעים מפרברי פילדלפיה. "זה בוודאות הכבוד הכי גדול לו זכיתי בחיי", אמר ג'ק אחרי שנבחר להיות חלק מהסגל, "ולטוס למכביה עם אחותי הופך את הכול להרבה יותר מיוחד". "זה משהו שתמיד חלמתי עליו", סיפרה שארלוט על רצונה להשתתף במכביה, "אבל העובדה שזה באמת קורה ושזה קורה עם אחי, באותה מכביה, זה משהו שקשה לי להאמין. גם אם רק אחד מאיתנו היה טס זה היה מגניב. אבל אם שנינו טסים זה אקסטרה מיוחד".

בנבחרת הכדורסל לנערות של אוסטרליה אפשר למצוא לא פחות משלישיית אחיות: לילי, קארה ותמנע דייויס. "אני מאמין שהן הולכות לעשות היסטוריה. יכול להיות שמשהו כזה לא יקרה שוב לעולם. מצב בו שלוש אחיות, שהן לא חלק מתאומים או שלישייה, אלא כל אחת בגיל אחר, משחקות יחד. זה די מדהים שהם הצליחו להשיג את זה", אמר מאמן הנבחרת, ווריק גידי. בנבחרות הכדורסל של אוסטרליה אפשר יהיה למצוא גם את ביילי ונואה דה ברטולי, שישחקו עם נבחרת הנוער ואת האדסון ומקנזי, שיהיו חלק מהנבחרות לבוגרים ובוגרות. לא פחות מארבעה אחים ואחיות בבת אחת ובהצלחה להורים שיצטרכו לחלק את תשומת הלב.

בכלל, כל נושא האחים והאחיות איננו חדש למשחקי המכביה. ב-2013 למשל, המשלחת הראשונה אי פעם של קובה למשחקים כללה את רוקסנה גונסאלס, אז בת 25 ואת אחיה הצעיר ממנה בשנה, רפאל גונסאלס, אשר התחרו שניהם בענף החץ וקשת. באותה מכביה, נבחרת הראגבי לגברים של אוסטרליה הגיעה עם 26 שחקנים, סגל שכלל ארבעה זוגות אחים ושלישייה אחת. האוסטרלים כמעט הצליחו לשמור על התואר שלהם וגרפו לבסוף את מדליית הכסף. ויש גם כאלה שמתחרים האחד מול השני, כמו האחיות קיסילביץ. לפני ארבע שנים, יובל, אז בת 19, הגיעה עם המשלחת של גואטמלה לתחרות קפיצות הסוסים. על המסלול היא פגשה בין היתר את אחותה, עדי, שזמן קצר לפני המכביה עשתה עלייה וייצגה את ישראל: "זה אתגר להיות באירוע גדול כזה ואתגר גדול עוד יותר להתחרות באחותך", סיפרה יובל.

וואלה! NEWS בשיתוף המכביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully