וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול הודחה בבאזל

רמי היפש והסוכנויות, הארץ, בשיתוף

12.11.2002 / 23:54

השויצרים שכבר הוליכו 0:3, אמנם לא הצליחו לשמור על היתרון, אך תוצאת התיקו הספיקה להם בכדי לשלוח את האנגלים לאופ"א. ליון לא ניצחה בנורבגיה והעלתה את אייאקס, שהפסידה בבית לאינטר

המחזור האחרון בבתים 1-4 של ליגת האלופות סיפק לנו הרבה דרמות כשהגדולה מביניהן הגיעה מבאזל, שם נפרדה ליברפול מהמפעל ותאלץ להסתפק בגביע אופ"א. גם ליון תאלץ להסתפק בהופעה באופ"א, איינדהובן לעומתן, תתרכז בליגה ההולנדית בלבד. המנצחת הגדולה של היום היא אינטר שניצחה באמסטרדם את אייאקס.

בית א': איינדהובן תתרכז בליגה

אוקזר - בורוסיה דורטמונד 0:1
הקבוצה הצרפתית של גי רו, שקיבלה את ג'יבריל סיסה בחזרה מפציעה, ניצחה את אלופת גרמניה 0:1, עברה את איינהובן ותפסה את המקום בגביע אופ"א. אוקזר שיחקה למעשה עם שלושה חלוצים, חלילו פאדיגה, סיסה, ובנג'אני שכבש את שער הנצחון, רבע שעה לפני הסיום.

ארסנל - איינדהובן 0:0
דייויד סימן וסול קמפבל הפצועים נעדרו מהמשחק של אלופת אנגליה שבסופו של דבר גם סיימה ראשונה בבית. איינדהובן חוזרת הביתה ולא תמשיך את הופעותיה העונה באירופה. עכשיו כל שנותר לקבוצתו של חוס הידינק הוא להתרכז בליגה ההולנדית, שם היא ממוקמת ראשונה.

בית ב': ליברפול בחוץ. באזל בפנים

באזל - ליברפול 3:3
באזל הזדקקה לתיקו במשחקה נגד ליברפול בבית כדי להעפיל, ליברפול הייתה חייבת לנצח. באזל כבר הובילה 0:3 אחרי חצי שעה. את השער הראשון כבש חוליו הרנאן רוסי כבר בדקה השנייה. הארגנטיני כריסטיאן חימנז (22) את השני והמגן טימוטי אטובה את השלישי בדקה ה-29. ליוורפול הצליחה להשוות במחצית השנייה משערים של דני מרפי בדקה ה-60 ולאדימיר שמיצר בדקה ה-63 ומייקל אואן בדקה ה-84 אבל תאלץ להסתפק בגביע אופ"א.

מנג'ר באזל, כריסטיאן גרוס, שכבר ניצח בדרך לצ'מפיונס את סלטיק הסקוטית, המשיך למעשה במסע הנקמה שלו בכדורגל הבריטי, כשעקף את ליברפול. גרוס פוטר בבושת פנים ע"י טוטנהאם לפני כ-5 שנים וכנראה עדיין לא שכח את הטראומה. הנקמה הגיעה בגדול.

ספרטק מוסקבה - ולנסיה 3:0
חואן סאנצ'ז בצמד ואאורליו המגן, העניקו לולנסיה את ניצחון נוסף במשחק שלא קבע דבר, אחרי שכבר לפניו היה ידוע כי ולנסיה תהיה ראשונה וספרטק אחרונה. ספרטק נאלצת לסיים את דרכה כקבוצה הגרועה בצ'מפיונס ליג העונה, ללא נקודה ועם שער בודד ויחיד.

בית ג': קבלו את א.א.ק. "תיקו" אתונה

רומא - א.א.ק אתונה 1:1
רומא מסתפקת במקום השני בבית, אחרי תוצאת התיקו שהשיגה מול היוונים. אתונה מצידה, סיימה את כל משחקיה בתיקו, לראשונה בתולדות ליגת האלופות, כך שמלבד ולנסיה, א.א.ק. היא הקבוצה היחידה ללא הפסד! דל וקיו כבש לרומא. סנטנו הקוסטה ריקני כבש לאתונה.

גנק - ריאל מדריד 1:1
גנק חיפשה לנקום את ה-0:6 ולהציג סוף סוף כדורגל של אלופים. טוטה העלה את המדרים-טים ששיחקה בהרכב חסר כרגיל ל-0:1. ווסלי סונק הישווה לבלגים וסיים משחק רביעי ללא ניצחון עבור הקבוצה ממדריד בליגת האלופות, שבכל זאת מסיימת ראשונה בבית.

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב

בית ד': דאבל קרספו

רוזנבורג - ליון 1:1
הנורבגים לא ויתרו במשחק הפרידה מהמאמן שלהם ומהשחקן המזוהה ביותר עימם (סקמלסרוד) ומילאו את האיצטדיון בטרונדהיים. אלופת נורבגיה (ב-11 השנים האחרונות!) עלתה ליתרון משער של החלוץ הראלד מרטין בראטבאק בדקה ה-68. סידני גובו השווה בדקה ה-84 ושלח את אלופת צרפת לגביע אופ"א.

אייאקס - אינטר 2:1
לאחר מחצית ראשונה בשליטה מוחלטת של אייאקס באמסטרדם ארינה הדהימה אינטר עם שני שערים תוך שתי דקות (52, 50) מראשו של החלוץ הארגנטיני הרנאן קרספו. בשער הראשון הגביה לואיג'י די ביאג'יו מימין והארגנטיני נגח מחמישה מטרים פנימה. כעבור דקתיים הגביה כריסטיאן ויירי משמאל וקרספו התרומם מעל מגן אייאקס ונגח לפינה הימנית הנמוכה של השוער. קרספו כבר כבש שמונה שערים בליגת האלופות. רפאל ואן דר וארט רק צימק בדקה ה-90.

אותו ואן דר וארט בן ה-19, נחשב כבר היום לכוכב העתיד של אייאקס. ואן דר וארט נגע בכדור כבר כשהיה בן ארבע והגיע לבית הספר של אייאקס בגיל 10. לפני שנתיים וחצי הוא ערך את הופעת הבכורה שלו באייאקס, בשנת 2001 הוא ערך את משחק הבכורה שלו בנבחרת הבוגרת של הולנד, אולם בפברואר 2002, כשאייאקס הובילה בבטחה את הליגה ההולנדית, עם 14 שערים לואן דר וארט, הוא נפצע ברגלו וסיים את העונה. אייאקס זכתה באליפות, ואן דר וארט זכה בתואר הכישרון של העונה וחגג את האליפות. דר וארט: "זה יום גדול לאייאקס, וחגיגה גדולה בארינה. רק פעם אחת בחייך אתה הופך לאלוף בפעם הראשונה".

גם העונה לא היה ואן דר וארט נקי מפציעות. עשר דקות אחרי פתיחת המשחק בין הולנד לבלארוס ב-7 בספטמבר, הוא נפצע בברכו השמאלית. היה חשש שהוא ייאלץ לעבור ניתוח, אבל אחרי חודש של מנוחה הוא חזר לאימונים. המשחק הראשון שלו היה נגד ליון, כשנכנס בדקה ה-55. ביום שישי כבש ואן דר וארט את שער השוויון של אייאקס בתיקו 1:1 נגד רודה. היום הוא ינהל את המשחק של אייאקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully