וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון מתחזקת: טל איילה ומילאן סמיליאניץ' חתמו

15.6.2017 / 22:03

יובל נעים ממשיך לבנות את הסגל לקראת העונה הבאה. קשר הפועל כפר סבא בעונה שעברה חתם בשעות הצהריים, והסרבי שירד ליגה עם מכבי נתניה, הצטרף אליו בהמשך: "שמח לחזור לליגת העל"

טל איילה חותם בשורות הפועל אשקלון. דוברות הפועל אשקלון,
יעזור לאשקלון להישאר בליגה? איילה/דוברות הפועל אשקלון

הפועל אשקלון, ששרדה בעונה שעברה בליגת העל רק במחזור האחרון, צירפה היום (חמישי) שני שחקנים חדשים: טל איילה ומילאן סמיליאניץ'.

איילה בן ה-28 שיחק בעונה הקודמת במדי הפועל כפר סבא, שנאבקה מול אשקלון נגד הירידה ובסופו של דבר נשרה לליגת המשנה. במעמד החתימה אמר השחקן: "אני שמח להגיע להפועל אשקלון ומחכה כבר להתחיל. אני מאחל לנו המון הצלחה".

שלומי לוי, דובר המועדון, מסר בשם הפועל אשקלון: "אנחנו שמחים לצרף לשורות הקבוצה את השחקן טל איילה. אנחנו מאמינים בכישרון העצום שטמון בו ובטוחים כי יצליח בעונה הקרובה להביא לידי ביטוי את היכולות שלו ולעזור לקבוצה במטרותיה".

סמיליאניץ' חוזר לישראל אחרי ששיחק במכבי נתניה בעונת 2015/16 וירד איתה לליגה הלאומית. הוא שיחק לאחרונה בפרת' גלורי האוסטרלית ושוחרר ממנה בפברואר.

הסרבי שנמצא בחופשה פרטית בקרואטיה מסר: "אני שמח לשוב לישראל ולהגיע להפועל אשקלון ולליגת העל. שמעתי המון דברים חיובים על העיר אשקלון, על הקהל ועל הצוות המקצועי. מאחל לי ולמועדון הצלחה רבה".

שלומי לוי, דובר הפועל אשקלון, מסר בשם המועדון: "מילאן סמיליאניץ' הוא חיזוק משמעותי לסגל של הפועל אשקלון, הנבנה בימים אלו בשקידה רבה. אנו שמחים על הצטרפותו ומקווים כי יתאקלם במהרה במועדון ויציג את יכולתו הגבוה על כר הדשא".

(עדכון ראשון: 12:23)

מילאן סמיליאניץ' מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
שיחק לאחרונה באוסטרליה. סמיליאניץ'/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully