וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקנבאואר רוצה את היצפלד בבאיירן גם בעונה הבאה

11.11.2002 / 21:15

למרות הכישלון בליגת האלופות והיעדרות אפילו מגביע אופ"א, נשיא המועדון, פרנץ בקנבאואר, מרוצה מהמיקום בראש הטבלה בבונדסליגה. בקנבאואר: "כולנו עושים טעויות לפעמים"

נשיא באיירן מינכן, פרנץ בקנבאואר, מעונין בהיצפלד כמאמן הקבוצה גם בעונה הבאה. היצפלד, שספג ביקורות קשות לאחר ההדחה מגביע האלופות ומגביע אופ"א, שיפר את מעמדו בקבוצה לאחר הנצחון 1:2 על השניה בטבלה, בורוסיה דורטמונד, בשבת בבונדסליגה. הנצחון ביסס את באיירן בפיסגה עם יתרון של 5 נקודות. כשנשאל בקנבאואר אם הוא מעוניין בהיצפלד גם בעונה הבאה, ענה: "כמובן, יש לו חוזה עד 2004."

מנהל השיווק של המועדון, אולי הונס, אמר כי לאחר הנצחון 1:2 על האנובר בגביע בשבוע שעבר, שסיים רצף של ארבעה משחקים ללא נצחון, המשבר בקבוצה הסתיים: "אם כל משבר מסתיים בכך שאנחנו מובילים את הליגה עם יתרון של חמש נקודות בפסגה, אנחנו רוצים משבר כזה כל עונה".

בקנבאואר הודה שהעובדה שבאיירן יצאה מהמרוץ בליגת האלופות כבר בשלב מוקדם, היא מביכה: "כולם עושים טעויות. הבנו מאוחר מידי עד כמה הבעיה רצינית, וכנראה שלא התכוננו השנה כמו שצריך לליגת האלופות."

באיירן, 4 פעמים אלופת אירופה והזוכה בתואר בשנה שעברה, צברה השנה רק נקודה אחת מחמישה משחקים. הקבוצה תסיים אחרונה בבית ז' ולא תשתתף גם בגביע אופ"א, אפילו אם תנצח ביום רביעי את לאנס הצרפתית, במחזור האחרון של שלב הבתים הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully