וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אוחנה וברקת נפגשו וסיכמו על שיתוף פעולה

14.6.2017 / 17:31

ראש העיר נפגש לראשונה עם מחזיק זכויות הניהול והבטיח "לסייע בכל שנדרש". אחרי מיקי סירושטיין, צורפו גם אנתוני וארן מהפועל ירושלים ואור וקנין מקטמון. החלוץ האוסטרי מרקו ג'וריצ'ין מועמד

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

יום של החתמות בבית"ר ירושלים: אחרי שהודיעה הבוקר (רביעי) על החתמת מיקי סירושטיין, הקבוצה מהבירה החתימה בשעות הערב את החלוץ אנתוני וארן ואת הקשר אור וקנין. וארן היהודי-צרפתי, שכבש בעונה החולפת 13 שערים במדי הפועל ירושלים בליגה הלאומית, חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת. וקנין הוא תוצר של מחלקת הנוער של בית"ר ושיחק כמושאל בשנתיים האחרונות בהפועל קטמון. כעת הוא חוזר עם חוזה חדש לשלוש שנים שנחתם באמצעות סוכנו מאיר ריפמן.

בהפועל אשקלון קיבלו באכזבה גדולה את העובדה שווארן מצטרף לבית"ר ירושלים והביעו זעם על הקבוצה מהבירה. באשקלון אמרו: "הוא סיכם אצלנו כבר לפני שבוע. בית"ר לא כיבדה אותנו ועשתה מחטף על שחקן שלא יהיה משמעותי אצלה. זה לא מתאים להם וגם לא ליחסים שלנו איתם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוך הבא. וארן עם מימר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאמור, מוקדם יותר הודיעה הקבוצה על החתמתו של מיקי סירושטיין לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. סירושטיין יכול לשחק הן כבלם והן כקשר אחורי והוא יחזק את החלק האחורי של הקבוצה מהבירה.

השחקן אמר: "כבוד גדול עבורי להצטרף למועדון בסדר הגודל של בית"ר ירושלים. אני רוצה להודות למ.ס אשדוד, מקום שהיה בית עבורי. אני מתרגש ומחכה לשחק במדים של בית"ר ירושלים מול הקהל הגדול והמדהים של הקבוצה".

בית"ר ירושלים היא התחנה הרביעית בקריירה של סירושטיין בן ה-28. הוא התחיל את הקריירה בהפועל רעננה, עבר למ.ס אשדוד ובקיץ שעבר חתם בבני יהודה. אחרי כחודש בלבד בשכונת התקווה, שכלל הופעה בודדת בליגת העל, הוא שוחרר וחזר לאשדוד.

במקביל, בית"ר ממשיכה לחפש זרים חדשים. שחקן נוסף ששמו הוזכר כמועמד בימים האחרונים הוא החלוץ האוסטרי מרקו ג'וריצ'ין, ששיחק בעונה החולפת בפרנצוורוש ההונגרית (סיימה במקום הרביעי בליגה המקומית) וכבש שמונה שערים. בעבר שיחק דיוריצ'ין בן ה-24 בראפיד וינה, שטורם גראץ, רד בול זלצבורג וברנטפורד מליגה המשנה באנגליה.

ראש העיר ירושלים ניר ברקת נפגש היום עם מחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה, לראשונה מאז נכנס לתפקידו בבית"ר. השניים סיכמו על שיתוף פעולה מלא בין העירייה לבית"ר ירושלים, וברקת הבטיח לסייע לאוחנה בכל דבר שיידרש, כדי להביא את הקבוצה לתארים, להישגים משמעותיים ולצמרת הכדורגל הישראלי. כמו כן סוכם על המשך קידום משותף של המאבק בגזענות ושל ההשקעות בנוער ובוותיקים.

(עדכון ראשון: 10:14)

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

לג'וריצ'ין יש דם חם מאוד (בווידאו הוא מתעמת עם חברו לקבוצה)

ויש לו גם יכולת כיבוש לא רעה

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת עם מחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה. עיריית ירושלים,
שיתוף פעולה מלא. אוחנה וברקת/עיריית ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully