וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תצטרך לפצות את הפועל באר שבע בחצי מיליון יורו על דוידזאדה

13.6.2017 / 9:06

לטענת גורמים באלופה, בעת עזיבתו של המגן לגנט, הוכנס סעיף בחוזהו לפיו המועדון יצטרך לקבל פיצוי אם השחקן ישוב לקבוצה אחרת בארץ. ביטון ואלו יערכו היום אימון בכורה, שחקני הנבחרת לא יתאמנו

עריכת וידאו: מתן חדד

"המלחמה הקרה" בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב נמשכת, הפעם על אופיר דוידזאדה. האלופה טוענת כי מכבי תל אביב או כל קבוצה אחרת שתרצה לצרף את אופיר דוידזאדה תצטרך לשלם חצי מיליון יורו להפועל באר שבע. לטענת גורמים בבאר שבע, בעת עזיבתו של דוידזאדה לגנט, הוכנס סעיף בחוזהו לפיו השחקן יצטרך לפצות את מועדון נעוריו בחצי מיליון יורו אם יחזור לקבוצה אחרת בארץ שהיא לא הפועל באר שבע.

כידוע, דוידזאדה מעוניין לחזור לישראל, אך בעונה שעברה לא זכה ליותר מדי קרדיט בגנק, וכעת בבאר שבע עומדים על כך שסעיף זה יכובד. בדוידזאדה מתעניינות מכבי תל אביב ומכבי חיפה ושלשום, לאחר שכל הפרטים בין מכבי תל אביב למגן סוכמו, הועבר מסר לראשי הצהובים ובו הובהר להם שהסעיף צפוי לייקר את העסקה בכמיליון יורו נוספים בשכלול של תשלום לבאר שבע ומיסים על תשלום זה.

גורמים המקורבים להפועל באר שבע ניסו בשבועות האחרונים ללחוץ במטרה שדוידזאדה יחזור למועדון, אלא שבשלב זה בקבוצה מעוניינים שמיהאי קורהוט ואורן ביטון יהיו המגנים השמאליים בעונה הבאה. אם מכבי תל אביב או מכבי חיפה ירצו לסגור את עסקת המגן, הן יצטרכו להסתדר עם אלונה ברקת כדי להחתימו.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע: לך פוזנן, זגלבי לובין ופיאסט הן היריבות במחנה
עומר אצילי הודיע שהוא החליט לסגור במכבי תל אביב

אופיר דוידזאדה שחקן הפועל באר שבע. מגד גוזני
מעוניין לחזור לישראל. אופיר דוידזאדה/מגד גוזני

הפועל באר שבע תפתח הערב (שלישי) את הכנותיה לקראת עונת 2017/18. בקבוצה יערכו אימון בכורה, בו לא ייטלו חלק שחקני הנבחרת, ביניהם גם שחקן הרכש הבולט בקיץ האחרון, דן איינבינדר. מלבד איינבינדר ושחקני הנבחרת האחרים שיתחילו להתאמן עם הקבוצה בתחילת השבוע הבא, גם טוני וואקמה וג'ון אוגו ייעדרו מהאימון ויגיעו לישראל ביום חמישי.

בנוגע לשחקנים פצועים דוגמת ניב זריהן, מאור מליקסון, בן ביטון ואחרים, הוחלט בקבוצה לתת להם להתאמן, אך אם הם ירגישו עומס, בקבוצה לא יסכנו אותם וייתנו להם מנוחה. ביטון, אגב, מבוקש בכמה קבוצות בבלגיה, אך לעת עתה בבאר שבע הציבו תג מחיר גבוה, כשלפי גורמים במועדון נע סביב מיליון יורו. בתקופה הקרובה יתברר האם הקבוצות שמעוניינות במגן יסכימו לשלם את הסכום. המגן השמאלי, בן תורג'מן, צפוי לעבור לבני יהודה והעסקה על סף סיכום.

שני שחקנים חדשים נוספים, אורן ביטון ודור אלו, יערכו אימון בכורה במדי האלופה, כאשר גם מושאלים דוגמת אמיר חלאיילה, ליאל ספורטס ועמית ביטון יחלו את האימונים עם הקבוצה, ולאחר מכן יוחלט האם יושאלו פעם נוספת. גם וויליאם סוארס יהיה נוכח באימונים, זאת למרות שבדרום מעוניינים להתיר את חוזהו. מי שלא יגיע הוא החלוץ הברזילאי לוסיו, שהושאל בעונה שעברה לאשדוד, וקיבל הודעה שהוא לא בתוכניות. הוא מבוקש בקבוצה בברזיל, אך ינסה לחפש קבוצה בארץ או באירופה לפני שיחזור למולדתו.

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע: לך פוזנן, זגלבי לובין ופיאסט הן היריבות במחנה

לכתבה המלאה
מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
אם ירגיש עומס, יקבל מנוחה. מאור מליקסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully