וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים "במומנטום טוב", יותם הלפרין: "סופסוף הלך לנו"

13.6.2017 / 8:06

האדומים רחוקים ניצחון אחד מאליפות שנייה בשלוש עונות: "חיפה שיחקה מצוין מול מכבי תל אביב, לא יהיה פשוט מולה". ליאור אליהו: "כולנו עם הראש במשחק הבא, אלו יהיו 40 הדקות של העונה"

one

חדר ההלבשה של הפועל ירושלים שמח וצהל לאחר הניצחון המוחץ 76:93 אתמול (שני) על מכבי ראשון לציון בחצי גמר הפיינל פור, ניצחון שסידר לאדומים מקום בגמר שנה שלישית ברציפות והציב אותם בעמדה מצוינת לאליפות שנייה תוך שלוש עונות: "אנחנו במומנטום טוב ורוצים לתת הכל בעוד משחק אחד", אמרו בירושלים.

השחקנים ואנשי הצוות נשארו בהיכל כדי לצפות במשחק השני, בו מכבי חיפה חגגה על חשבון מכבי תל אביב: "חיפה שיחקה מצוין, לא יהיה פשוט מולה", ידעו בירושלים בסיום הערב הארוך.

למרות רצף הניצחונות שהחזיר את האדומים מפיגור 2:0 בסדרת רבע הגמר מול עירוני נהריה כל הדרך אל הגמר, המאמן סימונה פיאניג'אני קרוב מתמיד לחתימה במילאנו. האיטלקי מחזיק בחוזה לעוד עונה בירושלים, אולם קיבל כבר לפני כמה שבועות אור ירוק למצוא לעצמו קבוצה חדשה ובימים האחרונים חלה התקדמות בינו לבין מילאנו. בירושלים בודקים מספר אפשרויות וחלק מההנהלה מעוניינת במאמן זר. בקבוצה עוקבים אחר מצבו של וינסנט קולה, אולם בצרפת טוענים שנכון להיום הוא צפוי להמשיך בשטרסבורג.

עוד בנושא:

הפועל ירושלים הביסה את מכבי ראשון לציון ועלתה לגמר הפיינל פור
פיאניג'אני: "מגיע לנו, בושה שתוקפים את השחקנים האלה"

שחקני הפועל ירושלים, ליאור אליהו, אמארה סטודמאייר, יותם הלפרין. ברני ארדוב
40 דקות מאליפות/ברני ארדוב

יותם הלפרין סיכם את המשחק: "קיבלנו יותר מדי נקודות במחצית הראשונה. ראשון קבוצה מאוד מנוסה, עם שחקנים חכמים שלא מרבים לטעות. לא הצלחנו לסגור את הגארדים שלהם בהתחלה והם עשו לנו בעיות בפיק-נ-רול, אבל עשינו נקודות קלות במחצית השנייה. סופסוף היה משחק שהלך לנו טוב. אנחנו בגמר ונמצאים בסיום עונה מצוינת של הפועל ירושלים, עם קו עלייה מסוים ועם ישראלים וזרים שעשו קפיצת מדרגה".

ליאור אליהו הוסיף: "זה היה משחק מאוד קשה, אנחנו אלה שעשינו אותו קל בסוף. ברבע השלישי נכנסנו למומנטום טוב, בניגוד להמון פעמים שלא עשינו את זה העונה. כולנו עם הראש במשחק הבא, אלו יהיו 40 הדקות של העונה. אנחנו מודעים למשמעות של המשחק הזה ורוצים להחזיר את האליפות לירושלים".

עוד באותו נושא

סימונה פיאניג'אני: "מגיע לנו לשחק בגמר, בושה שתוקפים את השחקנים"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully