וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה הכניסה "סעיפי התנהגות" בהסכם עם גבריאל תמאש

13.6.2017 / 7:24

במועדון מודעים לבעיות המשמעת של הבלם הרומני ולא לוקחים סיכונים: "למיטב הבנתנו הבעיות מאחוריו, אבל לא ניתן שמקרה קלונאס יחזור". קלינגר מתמקד בשוער, קשר וחלוץ זרים. שיימן ייפגש עם קלינגר בארץ

שחקן ווסט ברומיץ' לשעבר, גבריאל תמאש. GettyImages
יתיישר? גבריאל תמאש/GettyImages

הפועל חיפה הודיעה אתמול (שני) על צירופו של הבלם הרומני גבריאל תמאש, שירוויח 140 אלף יורו בעונה הבאה, אך מפרטי ההסכם עולה כי במועדון מתכוונים לעגן בחוזה מספר סעיפים חריגים. במועדון מודעים לכותרות סביב השחקן, שסובל על פי התקשורת הרומנית מבעיית אלכוהול קלה, ומתכוונים לעגן מספר סעיפים נוקשים בכל הנוגע לעבירות משמעת. כך למשל, אם יתברר שהשחקן בילה מחוץ לשעות המקובלות או עבר עבירות משמעת, המועדון יוכל להיפרד ממנו ללא תנאים נוספים. ב-2011 נתפס תמאש שותה בבר יחד עם חברו לנבחרת דאז, אדריאן מוטו, והשניים סולקו מהנבחרת והושעו משלושה משחקים. בעונה האחרונה, בה רשם 28 משחקי ליגה (מתוכם 25 בהרכב) וכבש שער אחד, סטיאווה הסכימה להחזירו לקבוצה בתנאי שיטפל בבעיות השתייה שלו ויילך לכנסייה בכל יום ראשון. ב-2015, אחרי שעזב את המועדון הרומני לאחר שבילה עם שני שחקנים הקבוצה ולא הגיע לאימון למחרת, הוזכר כמועמד להפועל תל אביב.

"מדובר בשחקן מוכשר, אולי אחד הבלמים הכי מוכשרים שהגיעו לכאן, ולמיטב הבנתנו הבעיות הללו כבר מאחוריו", אמר גורם בהפועל חיפה. "יחד עם זאת, אנחנו לא לוקחים סיכונים עם אף שחקן, אי אפשר שמקרה קלונאס יחזור. כל שחקן מתחייב להתנהג בחוזה לפי אמות מידה מסוימת, במקרה הזה נכניס מספר סעיפים נוספים". כזכור, מינדאוגאס קלונאס ששיחק בקבוצה בעונת 2014/15 שוחרר בעקבות בעיות משמעת. לאחר עונה בקבוצה הוא ביקש לשוב אליה, לאחר שבאקו האזרית בה שיחק הודיעה על שחרורו בטענה לבעיות משקל וניהול חיים לא ספורטיביים. בעקבות כך, הוחלט לא להחזיר את הקשר, שמבחינה מקצועית היה מוערך על ידי הצוות המקצועי.

מינדאוגאס קאלונאס הפועל חיפה. קובי אליהו
שוחרר בעקבות בעיות משמעת. מינדאוגאס קלונאס/קובי אליהו

תמאש, שיחגוג את יום הולדתו ה-34 בנובמבר, עבר במהלך הקריירה בלא פחות מ-17 קבוצות ושולמו עליו קרוב ל-11 מיליון יורו. בין היתר שיחק בגלאטסראיי, ספרטק מוסקבה, סלטה ויגו, אוקזר, ווסט ברומיץ', דינמו וסטיאווה בוקרשט. הוא צבר 65 הופעות בנבחרת רומניה, כבש שלושה שערים ולבש את מדיה ביורו 2008. במהלך השנים סבל מפציעות רבות.

במועדון מעריכים שבמהלך השבוע הקרוב יאשר יואב כץ את החוזים של רובי לבקוביץ', ניסו קפילוטו וחיים מגרלשווילי. לאחר מכן ייפגשו במועדון עם אושרי רואש, שיחליט האם הוא רוצה להישאר כבלם רביעי בקבוצה. כץ מתעקש שיישאר, אך השחקן לא מחזיק בחוזה ובודק אופציות נוספות. מתן חוזז, רוסלן ברסקי ואיסו לינגאנה הוזכרו כמועמדים לקבוצה. אחרי ההחתמה של תמאש, במועדון רוצים לצרף גם שוער, קשר וחלוץ זרים. אם שמואל שיימן יעזוב, סאן מנחם מועמד להגיע במקומו. שיימן עדיין בהולנד וישוב בקרוב לישראל כדי להיפגש עם ניר קלינגר. הוא אינו מתכוון להפר את החוזה, אך יבקש שוב לעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully