וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: הבלם הרומני גבריאל תמאש חתם לעונה אחת

12.6.2017 / 17:12

הבינלאומי בן ה-33 (65 הופעות ושלושה שערים) ירוויח 140 אלף יורו. נזרק מסטיאווה בגלל בעיית אלכוהול. הישאם כיוואן האריך חוזה בעונה נוספת, איסו לינגאנה עשוי להגיע אם יעזוב את אשקלון

שחקן ווסט ברומיץ' לשעבר, גבריאל תמאש. GettyImages
רזומה מרשים, אבל גם בעיה אחת קשה. גבריאל תמאש במדי ווסט ברומיץ'/GettyImages

הפועל חיפה הודיעה היום (שני) על צירופו של הבלם הרומני גבריאל תמאש, שחתם לעונה אחת וירוויח 140 אלף יורו. פרט אליו, גם הקשר הישאם כיוואן ימשיך במועדון נעוריו אחרי שחתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

תמאש, שיחגוג את יום הולדתו ה-34 בנובמבר, עבר במהלך הקריירה בלא פחות מ-17 קבוצות ושולמו עליו קרוב ל-11 מיליון יורו. בין היתר שיחק בגלאטסראיי, ספרטק מוסקבה, סלטה ויגו, אוקזר, ווסט ברומיץ', דינמו וסטיאווה בוקרשט. הוא צבר 65 הופעות בנבחרת רומניה, כבש שלושה שערים ולבש את מדיה ביורו 2008. במהלך השנים סבל מפציעות רבות. אגב, ב-2015, היה מועמד תמאש להפועל תל אביב אחרי שנזרק מסטיאווה בוקרשט בעקבות בילוי עם שני שחקני הקבוצה ואי הגעה לאימון הקבוצה יום למחרת.

לתמאש יש בעיית אלכוהול קלה, כך לפחות על פי התקשורת הרומנית. ב-2011 הוא נתפס שותה בבר יחד עם חברו לנבחרת דאז, אדריאן מוטו, והשניים סולקו מהנבחרת והושעו משלושה משחקים. בעונה האחרונה, בה רשם 28 משחקי ליגה (מתוכם 25 בהרכב) וכבש שער אחד, הסכימו להחזיר אותו לסטיאווה רק בתנאי שיטפל בבעיות השתייה שלו ויילך לכנסייה בכל יום ראשון. אוהדי סטיאווה צחקו ואמרו שהוא יילך לכנסייה רק כדי לשתות את היין שמייצג את דמו של ישוע ביחד עם לחם הקודש.

כך תיעדה הטלוויזיה הרומנית את גבריאל תמאש

בהפועל חיפה אישרו כי הם מעוניינים בשחקנה של הפועל אשקלון, איסו לינגאנה. לקבוצה מהדרום יש אופציה להאריך את חוזהו תמורת 155 אלף דולר לעונה, אבל במועדון לא עומדים בשכר הזה ואם לא ימשיך בקבוצה ייתכן מאוד שיעבור לקבוצה של ניר קלינגר.

הקשר מחוף השנהב תרם ששה שערים ושני בישולים העונה. גם שמו של דידיה ברוסו הוזכר, זאת במידה ויעזוב את קריית שמונה. קלינגר ממשיך לחפש שוער, בלם וקשר אך כרגע לא נרשמה התקדמות. כזכור, גם ג'ייקוב נג'וקו הוצע לקבוצה על ידי סוכן השחקנים שלומי בן עזרא.

בתוך 48 שעות תודיע הפועל חיפה לאדילסון באהיה לגבי עתידו. כזכור, במועדון נוטים לא לממש את האופציה של השחקן מאחר והם לא מעוניינים לשלם את השדרוג בשכרו, שיגיע ל-120 אלף דולר. במקביל, נמשכת הבוררות עם זרקו קוראץ' שעזב את הארץ בשבוע שעבר. השחקן עצמו מתכוון לחזור לישראל להמשך הדיונים בתיק.

במועדון עדיין ממתינים לתשובה ממכבי תל אביב לגבי דור פרץ ומכינים אלטרנטיבות למקרה שמכבי תל אביב תרצה להחזיר אותו. בצוות המקצועי מאמינים שיושאל לעונה נוספת אבל כרגע, כזכור, מכבי תל אביב לא מתחייבת לכך ועדיין שוקלת אם להחזיר את שחקן הבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
איסו לינגאנה הפועל אשקלון. לירון מולדובן
יגיע להפועל חיפה? איסו לינגאנה/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully