וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אושרה העברת זכויות הניהול מאלי טביב לאלי אוחנה

12.6.2017 / 19:20

המהלך של הירושלמים אושר בוועדת להעברת זכויות הניהול, בכפוף למספר תיקונים משפטיים. ציון צמח חתם על חוזה לשלוש שנים, לוטם זינו יצטרף לאימונים. קונטה יגיע ישירות למחנה?

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הוועדה להעברת זכויות הניהול בהתאחדות לכדורגל אישרה הערב (שני) את העברת הזכויות בבית"ר ירושלים מהבעלים אלי טביב לידי נציגו אלי אוחנה לשנתיים הקרובות. השניים הגיעו יחד עם עורכי דינם לצורך ביצוע ההליך הפורמלי, שאושר בכפוף להעברת מספר תיקונים משפטיים להסכם ב-10 הימים הקרובים.

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים (שמאל) עם אלי אוחנה. קובי אליהו
הליך פורמלי. אלי אוחנה לצד אלי טביב/קובי אליהו

בית"ר ירושלים רוצה לצרף חלוץ זר בהקדם ולסגור את העסקאות שינחיתו בבירה את שלומי אזולאי ועופר ורטה, אך בינתיים מי שכבר חתם לשלוש שנים הוא קשר הפועל עכו בעונה החולפת, ציון צמח. אלי טביב מאוד רצה לצרף את השחקן בתקופה האחרונה והמתין לשחרור שלו מהעולה החדשה לליגת העל, וכעת זה קרה.

אנטואן קונטה היה אמור לנחות היום בישראל, אך לטענתו הבין כי יצטרף ישירות למחנה כמו שחקני הנבחרת. בקבוצה יקבלו היום החלטה אם להעלות אותו על המטוס לישראל או לתת לו עוד מספר ימי מנוחה ושיצטרף ישירות למחנה בהונגריה.

החלוץ הפולני מתיאוש זכארה עדיין נמצא במגעים עם הקבוצה, כאשר בימים הקרובים תתקבל ההחלטה האם לצרף אותו או אולי חלוץ אחר. בנוגע לאלי אלבז, בית"ר עדיין לא הרימה ידיים באשר לאפשרות שיגיע ויחזק את הסגל, והשבוע צפויה שיחה נוספת בין אלי טביב ליואב כץ במטרה לנסות ולצרפו.

בנושא אחר, לוטם זינו יחל בימים הקרובים התרשמות עם הקבוצה ויצטרף לאימונים. קשר הפועל באר שבע בעבר רשם העונה ארבע הופעות בקבוצת הנוער של תון השוויצרית, ובעצם לא ממש שיחק מאז שוחרר מהפועל תל אביב בתום עונת 2015/16.

עוד באותו נושא

ז'אורז'יניו ערך אימון בכורה במדי בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully