וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן תורג'מן סיכם בבני יהודה, פערים קטנים על מכירתו עם הפועל באר שבע

מחזיקת הגביע והאלופה מנהלות מגעים והצדדים מקווים להגיע לסיכום בקרוב. הזהובים מעריכים שהסיכויים שראדו גינסארי יצטרף הם "נמוכים מאוד". מאור קנדיל חתם לשלוש שנים נוספות

בן תורג'מן שחקן הפועל באר שבע (שמאל) מול פוואיו טמבו שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
אמור להגיע בסופו של דבר. תורג'מן משמאל/ברני ארדוב

בן תורג'מן סיכם את תנאיו בבני יהודה, אבל פערים בין הזהובים לבין הפועל באר שבע מונעים את השלמת העסקה. תורג'מן נמצא כל הכוונת של יוסי אבוקסיס, שלא מחכה לראות אם מכבי תל אביב תשחרר את שון גולדברג לעונת השאלה נוספת.

בתחילת המו"מ דובר על השאלה של תורג'מן מהאלופה למחזיקת הגביע, אך הפועל באר שבע מעדיפה עסקת מכירה לאחר שאורן ביטון הצטרף לקבוצה ומיהאי קורהוט נשאר. הפערים אינם גדולים והצדדים מקווים לסגור אותם בקרוב.

פערים קיימים גם בין בני יהודה לקשר/חלוץ נבחרת מולדובה, ראדו גינסארי. כאן מדובר בפערים גדולים ולטענת הזהובים, המולדובי בן ה-25 דורש סכומים גבוהים מדי. במועדון העריכו היום את הסיכויים לצירופו של גינסארי כנמוכים מאוד.

מי שכן סיכם וגם חתם על חוזה חדש, הוא מאור קנדיל. המגן הימני חתם לשלוש שנים והוא ממשיך בקבוצת נעוריו. יוסי אבוקסיס והצוות שלו ממשיכים לחפש שלוש זרים חדשים בעמדות הבלם, הקשר האחורי והקשר ההתקפי. אמיליוס זובאס, נריוס ולסקיס ומרקו יובאנוביץ' ממשיכים בקבוצה שתשחק העונה במוקדמות הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully