וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים הפצוע לא בסגל לאלבניה: "אולי איתן טיבי עדיף עליו"

11.6.2017 / 12:06

הבלם הוותיק סובל ממתיחה בשריר התאומים ולא יעמוד לרשות אלישע לוי: "מחזיק אצבעות לחברים". בנבחרת טוענים: "המהירות של איתן חשובה ולכן הוא יעיל יותר" (21:45, כאן 11)

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

טל בן חיים הסובל ממתיחה בשריר התאומים לא ייכלל בסגל למשחק מול אלבניה הערב (ראשון, 21:45, כאן 11). על אף המאמצים של הצוות הרפואי להכשירו, ובתיאום על אלישע לוי, נפלה החלטה. "לצערי לא אוכל לסייע הערב לחברים שלי למרות הנסיונות עד לרגע האחרון", אמר הבלם. "זה חלק מהחיים של שחקן מקצוען. נהניתי מכל רגע במחנה האימונים האחרון ובמשחק הידידות, והערב יהיה לנבחרת אוהד נוסף ביציע. אני מחזיק אצבעות לחברים שלי ומשוכנע כי יעשו הכל כדי להשיג את המטרה".

בהיעדרו, איתן טיבי יפתח במרכז ההגנה. "המהירות של איתן חשובה מול הכדורים הארוכים של שחקני אלבניה ולכן הוא יעיל יותר. לא בטוח שלפתוח עם טל זו החלטה טובה יותר, אולי טיבי עדיף במקרה הזה", אמרו בנבחרת עוד לפני ההודעה על אי הכללתו של בן חיים בסגל.

אמש ערך אלישע לוי אסיפה נוספת עם שחקניו והיום יערוך אסיפה מכסמת לקראת המשחק. "נבחרת אלבניה היא נבחרת אגרסיבית, שמשחקת הרבה על כדורים ארוכים", היו הדברים הבולטים באסיפה.

לוי הדגיש את עיקרי שיטת המשחק של האלבנים במשחקון שתרגל בסוף השבוע, במהלכו שיחק ההרכב הראשון מול ההרכב השני, שעלה בשיטת המשחקים של היריבה. המאמן ביקש מההרכב השני לשחק על כדורים ארוכים והזהיר במהלך באסיפה שקיים לאחר מכן משחקני ההתקפה היריבה – אודיסה רושי (טרק גרוז'ני) ומסוקול צ'יקאלשי, שחקנה של אקחיסר שלא יפתח לבסוף. לוי הציג לשחקנים את ההרכב של האלבנים, לפיו מסתמן כי מי שיפתח בחוד הוא ארמנדו סדיקו, שמשחק עם אופיר מזרחי בלוגאנו השוויצרית. במהלך האסיפות שם לוי דגש על המצבים הנייחים, בעיקר בהגנה.

עוד בנושא:

ליאור רפאלוב בראיון: "גורמים במכבי תל אביב הכשילו את עסקת בן חיים בכוונה"

טל בן חיים שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
יצפה מהיציע. טל בן חיים/יוסי ציפקיס

במכבי תל אביב עוקבים בדריכות אחר שחקני הנבחרת ובמהלך השבוע נערכות שיחות בינם לבין אנשי הצוות המקצועי שלהם. לפני מספר שבועות פרסמנו כי הנבחרת תצא למחנה אימונים בגרמניה לקראת המשחק, מה שעורר כעס מסוים בקרב חלק מהשחקנים. אתמול התברר כי אותם שחקנים יזכו לעשרה ימי מנוחה בלבד, החל ממחר ועד ה-22 ביוני. בתאריך הזה הם ימריאו ישירות למחנה האימונים של מכבי תל אביב באוסטריה, שבוע לפני המשחק בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית.

המשטרה מבקשת מהקהל להגיע כשלוש שעות לפני תחילת המשחק על מנת למנוע עומסים בשערי האצטדיון, בכניסות יתבצע בידוק בטחוני קפדני, לא תותר כניסה לאצטדיון ללא בדיקה גם אם החל המשחק.

מהמשטרה נמסר כי "על מנת למנוע עומסי תנועה וחנייה נבקש מצבור האוהדים להגיע ולעשות שימוש בתחבורה הציבורית הזמינה והנגישה עד לאצטדיון. לנוחות הציבור בסיום המשחק תצאנה מתחנת הרכבת חוף הכרמל הרכבות הבאות. רכבת אחת לכיוון נהריה שתי רכבות לכיוון מודיעין ושתיים לכיוון אשקלון. נציין כי החנייה בחניונים P1-P5 היא לבעלי תו חנייה שנרכשו מראש. לנוחות הציבור חניונים פתוחים בהוט אינטל קונגרסים וחופי הים. לא תתאפשר רוכלות או ספסרות מחוץ לאצטדיון ותתבצע אכיפה על חוק האלכוהול. לא תתאפשר חנייה לאורך הצירים שתפגע בתנועה ובשגרת החיים. תתבצע אכיפה נחושה ינתנו דו"חות ותתבצע גרירה. לא תתאפשר הכנסת כלי נשק לאצטדיון למעט לשוטרים בעלי אמצעי זיהוי מקובלים. תשומת לב הציבור להודעות ההתאחדות לכדורגל בנוגע לפריטים אותם אסור להכניס לאצטדיון. נבקש מהצבור להשמע להנחיות המשטרה לגלות עירנות ולדווח על כל אדם או חפץ חשוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully