וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים בלחץ: תנסה לצרף זר ושלושה ישראלים ב-10 הימים הקרובים

9.6.2017 / 15:37

דריכות במועדון, שבוע וחצי לפני מועד הרישום למוקדמות הליגה האירופית. העדיפות היא לצרף חלוץ זר, אך גם הבלם הברזילאי חוסה נאדסון על הכוונת. נמשכים הניסיונות לצרף את רז כהן

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בבית"ר ירושלים רוצים להתחזק בזר נוסף ובשלושה שחקנים ישראלים בעשרת הימים הקרובים על מנת להציב סגל ראוי למוקדמות הליגה האירופית שייצאו לדרך בסוף החודש. לאחר החתמת קלאודמיר, הכיוון במועדון כעת הוא לצרף חלוץ, אך לא מן הנמנע כי יוחתמו חלוץ ובלם ובמקרה כזה יוחלט לוותר על הקשר הברזילאי.

הקבוצה ממתינה לפגישה של אלי אוחנה עם נציגי מכבי תל אביב כדי לנסות ולקדם מספר מהלכים, אך יודעים כי ההשפעה של הפגישה על שחקנים שיירשמו בעשרת הימים הקרובים לסיבוב המוקדמות הראשון באירופה כמעט ואינה רלוונטית. בבית"ר הבינו שברק יצחקי קיבל הצעה לעונה נוספת ממכבי תל אביב, אך לא מוותרים על האפשרות לצרפו.

אחד החלוצים איתם מתקיימים מגעים הוא הברזילאי של קרית שמונה, מאוריסיו, אך בבית"ר משאירים אותו כאופציה שנייה ומחכים לתשובות ממספר שחקני התקפה אחרים להם הגישו הצעות. אם לא יחול שינוי לגבי אלי אלבז, ייתכן כי הקבוצה תנסה לצרף חלוץ ישראלי אחר בשבוע הבא.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים מעוניינת במאוריסיו, קלאודמיר חתם לעונה נוספת
אלי אוחנה: "אלימות וגזענות יישארו מחוץ ליציעי בית"ר ירושלים"

אלי אוחנה נציג בעלי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
הפגישה עם מכבי תל אביב תקדם עניינים? אוחנה/קובי אליהו

בבית"ר החל סוג מסוים של לחץ ביממה האחרונה. חתימתו של יובל שבתאי במכבי פתח תקוה הדליקה נורה אדומה בקבוצה מהבירה, שמבינה שישנן הזדמנויות מעטות בשוק ואם היא לא תשים את היד על השחקנים בהם היא מעוניינת, הסגל עלול להיפגע. את המועדון עזבו שני עוגנים בהגנה ובקישור (חסוס רואדה ודן איינבינדר), ובשלב זה לא הגיעו מחליפים במקומם כך שחוליות אלה נחלשו. "אין ספק שצריך לצרף שחקנים. לא נעשה את זה בלחץ, אבל ברור לכולם שחייבים לצרף כמה שחקנים כמה שיותר מהר, ובמיוחד חלוץ", אמרו בבית"ר.

הקבוצה הגישה בשבועיים האחרונים הצעות ליותר מעשרה שחקנים זרים, אך שום דבר לא התפתח עד עתה לכדי סגירה. לאחר שהבלם הפולני יאקוב רזזנצ'יק החליט שלא להגיע לישראל, בית"ר בודקת אפשרות לצרף את הבלם הברזילאי בן ה-32 של קבוצת קיריליה סובטוב הרוסית, חוסה נאדסון. נאדסון משחק בסובטוב בארבע השנים האחרונות ולפני כן שיחק בגנק ובשריף טיראספול.

שחקן נוסף אותו מנסה בית"ר לצרף הוא קשר הפועל כפר סבא רז כהן, אותו אימן שרון מימר בעונה החולפת ומחזיק ממנו. בשלב הזה יש פערים מול הפועל כפר סבא, אבל הצדדים מחפשים מתווה כדי להעביר את הקשר לבירה.

בינתיים, מעביר שרון מימר אימונים עם סגל שמורכב מהרבה מאוד שחקני נוער ונבחנים וגם רמת האימונים בהתאם. העובדה שהמאמן לא ערך אסיפה עם כינוס הסגל מספרת הכל. רק כשיחזרו שחקני הנבחרות והקבוצה תצא למחנה האימונים בהונגריה אמור להתעצב הסגל שיוביל אותה במוקדמות הליגה האירופית.

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים מעוניינת במאוריסיו, קלאודמיר חתם לעונה נוספת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully