וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה פיאניג'אני: "ניצלנו נכון את האנרגיות, באנו עם תשוקה"

8.6.2017 / 23:08

מאמן הפועל ירושלים חגג את ההעפלה לפיינל פור: "רוצים להגיע לגמר". דייסון: "האוהדים סחבו אותנו לכל אורך הדרך". לא בטוח שאלפסי ימשיך בנהריה: "הוא לא עמד בלחץ של פלייאוף"

one

בווידאו: תקציר המשחק

הפועל ירושלים השלימה הערב (חמישי) את המהפך שלה בסדרת רבע גמר הפלייאוף, כשניצחה 60:71 את עירוני נהריה במשחק החמישי והפכה לשלישית בתולדות הליגה שהופכת פיגור 2:0 לניצחון 2:3 בסדרה. הירושלמים ישחקו בפיינל פור מול האלופה מכבי ראשון לציון, במה שיהווה שחזור הגמר מאשתקד. בחצי הגמר השני, גם הוא ביום שני, תפגוש מכבי תל אביב את מכבי חיפה. גמר הפיינל פור ייערך בחמישי הבא.

קינזי והאוול חוגגים/ברני ארדוב

סימונה פיאניג'אני: "כל מה שהיינו צריכים זה להישאר רגועים אחרי שהפסדנו במשחק הראשון. אתם מכירים את הסיפור. הפסדנו שוב, וביקשתי מהשחקנים שיהיו בטוחים בעצמם. זה מה שהם עשו כדי להגיע ל-2:2. במשחק החמישי, בבית, דיברנו רק על הגנה וידענו שזה תלוי בנו. אמרתי לשחקנים שיהיו הרבה החטאות, ביקשתי רק שישמרו את נהריה מתחת ל-70 נקודות. הם עשו את זה. ניצלנו נכון את האנרגיות של השחקנים, השתמשנו בהם בצורה טובה. כולם הגיעו עם התשוקה הנכונה. אני רוצה לברך את נהריה על עונה נהדרת, גם בליגה וגם באירופה. הם הגיעו לכאן עם גאווה ואומץ. לגבי ראשון לציון, עכשיו נתחיל להתכונן אליהם. הם ניצחו פעמיים בחוץ, אבל אנחנו עם אנרגיה חיובית ורוצים להגיע לגמר".

ג'רום דייסון, המצטיין במשחק: "אני מרגיש נהדר. הכול בזכות האוהדים, הם סחבו אותנו כל הדרך. לא היינו מודאגים גם בפיגור 2:0, הראשון ברח לנו ולא היינו מרוכזים בשני, אבל ידענו מה לעשות כדי לנצח והראינו את זה. כולם עשו את שלהם, הלפרין היה נהדר".

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. ברני ארדוב
מתכונן כבר לראשון לציון. סימונה פיאניג'אני/ברני ארדוב

אריק אלפסי היה על סף דמעות ובקול חנוק אמר: "לא שיחקנו טוב בהתקפה, לא זרמנו, חסרו לנו החלטות טובות. אבל אני גאה בשחקנים שלי, גאה במועדון הזה שנקרא עירוני נהריה. פגשתי כאן אנשים מדהימים בשנתיים שלי. הסגל הזה עשה סיבוב שלישי מדהים של שמונה ניצחונות ועוד סדרה טובה מול קבוצה מאוד מוכשרת. פספסנו בבית במשחק הרביעי, שם היינו צריכים להכריע את הסדרה, אבל אני מאוד גאה בשחקנים שלי. עונה לא פשוטה, עם 20 משחקים באירופה, אבל הבאנו את הקבוצה לשיאים חדשים ואני שמח על כך. אני לא יודע מה יהיה, נהניתי מאוד במועדון הזה. אני מודה לניסים אלפסי היו"ר ששמר עליי. היו המון קשיים בעונה הזו. אני לא יודע אם זו פרידה, אבל רצינו להיות במקום אחר. רצינו לעשות את הצעד קדימה אחרי פעמיים רבע גמר, ולא הצלחנו. היינו כפסע מפיינל פור, אני אוהב את המועדון הזה ומקווה שנהריה תמשיך להיות בצמרת של הכדורסל הישראלי".

כרגע ככל לא בטוח שהאלפסי ימשיך בנהריה בעונה הבאה. גורם בקבוצה תקף אותו בסיום: "היינו ב-0:2. זה לא ייאמן. אולי אלפסי לא עומד בלחץ של פלייאוף. אם אני זוכר נכון, מאז 2010 הוא לא עבר סדרת פלייאוף. בעונת 2011/12 הוא הוביל 0:2 עם אשקלון והפסיד 3:2. נכון שלירושלים תקציב גבוה משלנו , אבל מה שקרה זה מבחינתנו כישלון".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully