וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון עשויה לוותר על איסו לינגאנה

8.6.2017 / 12:51

בשל פערים כספיים הקשר מחוף השנהב עשוי לעזוב. מ.ס. אשדוד ניסתה לצרף את יוסיפ איבנצ'יץ', בקבוצה כעסו: "יש לנו אופציה עליו והיא תמומש, לא מכובד לעשות דברים כאלה"

צילום: אשר דיין, עריכה: מתן חדד

לאחר החתמתם של אלעד גבאי ועוז ראלי, הצוות המקצועי של הפועל אשקלון, המורכב מהמאמן יובל נעים ועוזרו אלי לוי, ממשיכים בבניית הסגל לקראת העונה הבאה. השניים יודעים כי הם חייבים לשדרג את הקבוצה בעוד 4-5 שחקנים משמעותיים כדי שהיא תוכל להתמודד על הישארות לעונה נוספת. נעים רצה להשאיר את כל ששת הזרים שהיו לקבוצה בסיום העונה החולפת, אולם כרגע נראה שרק ארבעה מתוכם יישארו.

שחקן הפועל אשקלון, איסו לינגאנה. ניב אהרונסון
עומד לעזוב. לינגאנה/ניב אהרונסון

לאחר שדויד מנגה חתם באזרבייג'אן, כעת מתברר כי הפערים עם איסו לינגאנה גבוהים והמועדון ככל הנראה ייאלץ לוותר על שירותיו. הזרים שיישארו הם השוער דלה איינוגבה, ברניסלב יובאנוביץ', מירקו אורמוש ויוסיפ איבנצ'יץ'. מ.ס אשדוד ניסתה לאחרונה לצרף לשורותיה את איבנצ'יץ', אך באשקלון הבהירו: "יש לנו אופציה עליו והיא תמומש. לא מכובד לעשות דברים כאלה. איבנצ'יץ' יהיה שחקן של אשקלון".

רז מאיר יצטרף לאימוני מכבי חיפה, אך אם לא יהיה שחקן משמעותי בסגל של הירוקים, הוא עשוי לצאת לשנת השאלה נוספת באשקלון. במועדון מהדרום יעקבו אחר מצבו של אבישי כהן בבית"ר ירושלים. אם הוא ייצא לשנת השאלה, נעים מעוניין לצרפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully