וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: יובל שבתאי מועמד, פוקריבאץ' חשף את דבר מחלתו

קשר הפועל רעננה יעניק עדיפות לקבוצה אם יקבל חוזה לשנתיים. הקרואטי שחתם בקיץ 2015, תיאר בראיון מצמרר כיצד גילה שחלה בסרטן, התגבר פעמיים וחלה בשלישית: "עולמי חרב עלי"

יובל שבתאי שחקן הפועל רעננה. קובי אליהו
מבוקש. יובל שבתאי/קובי אליהו

יובל שבתאי מועמד להצטרף למכבי פתח תקוה. לוואלה! ספורט נודע כי הקשר שסיים את העונה בהפועל רעננה ומחזיק בכמה הצעות מליגת העל, דורש חוזה לשנתיים ומעניק עדיפות למלאבסים, שבודקים את הנושא מול סוכנו דודו דהאן.

מחר (רביעי) תיערך פגישה עם יובל אבידור. אחרי שקיבל פנייה בסוף השבוע, חלוץ בני סכנין קיבל הצעה רשמית לעונה אחת וההערכה היא שיעדיף את ההצעה של הלוזונים על פני זו של יוסי אבוקסיס. אבידור, 30, כבש תשעה שערים העונה בכל המסגרות.

הבלם הברזילאי דייביסון לא חותם כרגע והוא נמצא בעדיפות משנית למקרה שלא ימצאו בלם אחר. בינתיים, הצעה רשמית הוגשה לשחקנה של רייקה, אנטה קולושיץ'. הבלם שוקל אם להגיע לישראל. במועדון מוכנים להשקיע כדי שיגיע, לאחר שבצוות המקצועי החליטו כי זה השחקן שהם רוצים לראות בקבוצה.

שחקן נבחרת קרואטיה לשעבר, ניקולה פוקריבאץ'. AP
ראיון מצמרר. ניקולה פוקריבאץ'/AP

"הרגשתי כאבים והלכתי לרופא, לא האמנתי כששמעתי מה הדיאגנוזה. הייתי אבוד לגמרי, במיוחד כשכמה ימים לפני כן עברתי בדיקות רפואיות במכבי פתח תקוה ולא גילו שום דבר חשוד. הרי בקושי הייתי פצוע במהלך הקריירה שלי. פתאום אמרו לי שזה סרטן בבלוטות הלימפה, מה שנקרא לימפומת הודג'קין. עולמי חרב עליי, אבל לא ויתרתי וניצחתי את הסרטן פעמיים".

את המונולוג המרגש הזה סיפק הקשר הקרואטי ניקולה פוקריבאץ', שחתם בשנת 2015 במכבי פתח תקוה של רן בן שמעון, אך כעבור ימים אחדים החליט לחזור בו בעקבות בעיות רפואיות, שמנעו ממנו לשחק כדורגל. בראיון בקרואטיה, סיפק הקשר הצצה למה שקרה באותה תקופה.

תזכורת: בחודש אוגוסט 2015 נודע כי פוקריבאץ', שכבר חתם על חוזה במועדון, לא צפוי להגיע. הסיבה: השחקן דחה את שתי הטיסות שאיתן היה אמור להגיע לישראל, ובשל בדיקות רפואיות שהיה אמור לעבור בקרואטיה, הודיע לראשי המועדון כי הוא מתעכב. לאחר מספר ימים, נודע לאנשי פתח תקוה שבבדיקות התברר כי פוקריבאץ' סובל כנראה מסרטן, שימנע ממנו לשחק כדורגל בחודשים הבאים. למעשה, הוא לא שיחק כדורגל מאז עזב את שחטאר קראגנדי במאי 2015 במשך שנה. באפריל 2016 חזר פוקריבאץ' למגרשים ואפילו כבש פעמיים במדי סלובן קופריבניצה הקרואטית, אך חלה שוב בחורף, התגבר שנית ובחודש שעבר גילה שהסרטן הופיע בפעם השלישית.

"עכשיו אני שוב עובר טיפולי כימותרפיה", הוא סיפר. "עברתי שמונה ונשארו לי עוד שני סבבים של ארבעה טיפולים. לאחר מכן, אני זקוק לעוד השתלה של תאי גזע בתקווה להיפטר סופית מהמחלה, אבל אין לי במשפחה תורמים מתאימים. אין דבר גרוע מזה, אף אחד לא צריך לעבור דברים כאלה. המסר היחיד שלי לחולי סרטן הוא לעולם לא לוותר". דינמו זאגרב החלה בקמפיין למציאת תורם לשחקן העבר שלה, שזכה איתה בשתי אליפויות ורשם 15 הופעות במדי נבחרת קרואטיה. בין היתר שיחק פוקריבאץ' גם במונאקו ורד בול זלצבורג.

(עדכון ראשון: 15:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully