וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NHL: נאשוויל השוותה ל-2:2 את סדרת הגמר

הפרדטורס שוב גברו בביתם על האלופה המכהנת פיטסבורג, הפעם 1:4 מרשים וכעת הסדרה תחזור לעיר הפלדה (בין חמישי לשישי) כשהיא בשוויון

פיליפ פורסברג עם שחקני נאשוויל פרדטורס. Mark Humphrey, AP
חתם את הניצחון הגדול. פורסברג חוגג עם החברים/AP, Mark Humphrey

סדרת הגמר של ה-NHL הפכה הלילה (בין שני לשלישי) לדרמטית במיוחד, לאחר שנאשוויל הצליחה לשמור על הביתיות בפעם השנייה ברציפות ועם ניצחון 1:4 השוותה את הסדרה כולה ל-2:2 מול האלופה המכהנת פיטסבורג, ששמטה יתרון של שני משחקים.

אחרי הניצחון הביתי המרשים בליל שבת ידעו הפרדטורס, שמחפשים אליפות היסטורית, שאם הם ישמטו את משחק 4 העסק יהיה כמעט גמור לטובת הפינגווינס, שמצדם מקווים לעשות בק-טו-בק ראשון בליגה מאז דטרויט בשלהי שנות ה-90. בעידודו של האולם המוטרף בטנסי, נאשוויל סיפקה את הסחורה בגדול.

חמש דקות לסיום השליש הראשון קאל יארנקרוק העלה את המארחים ליתרון, אולם בחלוף דקה אחת בלבד קבע הכוכב הגדול של פיטסבורג, סידני קרוסבי, 1:1. לצערה של פיטסבורג, המומנטום שלה לא החזיק מעמד יותר מדי זמן. 3:45 בתוך השליש השני, פרדריק גאודרו החזיר לנאשוויל את היתרון וכעשר דקות לאחר מכן ויקטור ארבידסון קבע 1:3, לפני שפיליפ פורסברג חתם את התוצאה, שלוש דקות וחצי לסיום. כמו לכל אורך הסדרה, השוער של קבוצת הבית סיפק תצוגה מצוינת והפעם היה זה פקה רינה, שעצר 23 מתוך 24 הניסיונות לעברו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully