וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה הגישה הצעה רשמית ליובל אבידור

5.6.2017 / 8:10

אחרי שפנתה לחלוץ בני סכנין בסוף השבוע, הצדדים ייפגשו במטרה לסגור. ניסיון לשכנע את אנטה קולושיץ' להגיע לישראל. עירוני קרית שמונה טרם קיבל החלטה אם לשחרר את אופיר קריאף, בו המלאבסים מעוניינים

שחקן בני סכנין יובל אבידור חוגג. אדריאן הרבשטיין
בדרך לאם המושבות? אבידור/אדריאן הרבשטיין

אחרי שפנתה בסוף השבוע רשמית לחלוץ בני סכנין יובל אבידור, במכבי פתח תקוה אישרו כי הציעו לשחקן חוזה לעונה אחת. במהלך השבוע אמורה להתקיים פגישה בין הצדדים בניסיון לסגור את העסקה. יש לציין כי אבידור מחזיק בהצעה נוספת גם מבני יהודה של יוסי אבוקסיס, שמעריך אותו מאוד. כרגע, פתח תקוה היא היחידה שהגישה הצעה ובמהלך השבוע הוא ייפגש, בליווי פרקליטתו עו"ד קרן שטיינפלד, עם ראשי המועדון. אבידור בן ה-30 כבש תשעה שערים בכל המסגרות העונה. סכנין, שלא מימשה את האופציה לעונה הבאה, הביעה נכונות להיפגש שוב עם השחקן, אך זה מעדיף כרגע לעבור ליעד הבא שלו.

שחקן נוסף שעשוי להגיע הוא בלמה של רייקה, אנטה קולושיץ' (30), שהגיע בחלון ההעברות בחורף מהליגה הטורקית. קולושיץ' החל את דרכו בשיבניק וב-2009 עבר לכדורגל הטורקי. אחרי שנה וחצי בהאג'טפה, הוא שיחק ארבע שנים בגנצ'לרבירלי, עונה אחת בבליקסירספור ובקיץ 2015 חזר לגנצ'לר לעונה וחצי, עד שעבר בפברואר האחרון לרייקה. במדי הקבוצה הקרואטית הספיק לרשום 293 דקות (חמש הופעות, שלוש בהרכב) והיה שותף לזכייה ההיסטורית באליפות. במועדון שוקלים שוב את החתמת הבלם הברזילאי דייביסון, שנמצא במגעים עם בית"ר ירושלים, אך כרגע טוענים כי הסיכויים שיחתום נמוכים יותר. שחקנים נוספים שמועמדים לקבוצה הם אופיר קריאף ודידיה ברוסו. בקריית שמונה טרם התקבלה החלטה לשחררם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully