וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת הרכישה של הפועל עכו פוצצה, שלומי דורה צפוי להמשיך כמאמן הקבוצה

4.6.2017 / 14:39

דן לובלסקי ביטל את הפגישה שהייתה בעירייה והחליט לרדת מהרכישה, העמותה תמשיך לנהל את המועדון והמאמן צפוי להמשיך. חששות במועדון לעתיד הקבוצה בליגת העל בשל הקושי בגיוס כספים

צילום: שלומי גבאי

עסקת הרכישה של הפועל עכו פוצצה, זאת לאחר שדן לובלסקי ביטל את הפגישה שהייתה אמורה להתקיים בעירייה והחליט לרדת מרכישת המועדון. כעת, העירייה תשאיר את המועדון בידי העמותה שמנהלת אותו כיום, ובמקביל תמשיך בניסיונות לחפש רוכש אחר. את ההכנות לעונה הבאה בליגת העל תחל העמותה. המשמעות: בשלב הראשוני ראשי העמותה יישארו, כשגם מאמן הקבוצה, שלומי דורה, צפוי להמשיך כמאמן הקבוצה. מי שנמצאים בחוסר ודאות גדול הם השחקנים, שלא קיבלו משכורת אחרונה ואת המענקים, וכעת לא ברור מתי וכיצד יקבלו את כספם.

ראשי עיריית עכו מכונסים כעת לישיבת חירום בשל פיצוץ העסקה, כאשר במועדון ישנם החוששים לעתיד הקבוצה בליגת העל. לקבוצה גרעונות הנמאדים במיליוני שקלים, והעובדה שמשכורות חודש אפריל ומענקי העלייה עדיין לא שולמו מעידה על הקושי בגיוס הכספים. אם עכו לא תצליח להעמיד תקציב במועד, במנהלת יכינו את הפועל כפר סבא לאפשרות שהיא תשחק בליגת העל. יו"ר כפר סבא, סתיו שחם, נשמע נחרץ היום בשיחה עם וואלה! ספורט ואמר: "אני משוכנע שעכו תמצא את הכסף לשחק בליגת העל. עוד לא הייתה קבוצה שהפסידה או ויתרה על הזכות לשחק בליגת העל, ואני לא מאמין שזה יקרה עכשיו".

בבקרת התקציבים עוקבים כל העת אחר הנעשה בעכו, כאשר בהנהלת הקבוצה יידרשו לתת ערבויות מדוייקות כדי להעביר את התקציב לעונה הבאה. במצב העניינים הנוכחי, המאמן שהיה קרוב לסיכום, זיו אריה, לא צפוי להגיע ודורה צפוי להמשיך. שחקנים כמו אדריאן רוצ'ט וציון צמח צפויים להישאר. במקביל לכל, בקבוצה ינסו להחתים את החלוץ ששוחרר מבני סכנין, יובל אבידור.

שלומי דורה הפועל עכו. מגד גוזני
צפוי להישאר. שלומי דורה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully