וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה: ניר דוידוביץ' חוזר, יחליף את גיורא אנטמן

4.6.2017 / 12:11

שוער העבר חוזר לקבוצה הבוגרת במקום מאמן השוערים, שיעזוב במסגרת המהפכה הארגונית שהמועדון מתכנן. דוידוביץ' אמר לאחר המינוי: "רגע מאושר. אביא את כל הידע והניסיון שצברתי בתור שחקן"

ניר דוידוביץ' מאמן שוערים נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
ברוך שובך. דוידוביץ'/ניב אהרונסון

מכבי חיפה הודיעה רשמית כי שוער העבר ומאמן השוערים של מחלקת הנוער, ניר דוידוביץ', יחליט את גיורא אנטמן החל מהעונה הבאה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בסוף השבוע, אנטמן קיבל הודעה על סיום תפקידו ודוידוביץ' שנחשב למועמד המוביל קיבל פניה להחליפו. כזכור, אנטמן זומן לפגישה ביום חמישי בה התבשר על ידי המנכ"ל אסף בן דב כי הוא סיים את תפקידו. מיד לאחר מכן במועדון דנו במועמדים האפשריים להחליפו, כשדוידוביץ' נבחר פה אחד לתפקיד. ההחלטה להיפרד מאנטמן מגיעה במסגרת המהפכה הארגונית שהמועדון מיישם בימים האחרונים, במסגרתה חלק מהעובדים יעזבו.

"ניר דוידוביץ', שוער העבר הירוק, שכל חייו שיחק במדים הירוקים בלבד - מונה הבוקר למאמן השוערים של הקבוצה הבוגרת והחליף בתפקיד את מאמנו לשעבר, גיורא אנטמן", נכתב בהודעה הרשמית. "ניר שנמצא במועדון מגיל 8 עבר על כל מחלקת הילדים, הנוער ולבסוף הגיעה לקבוצה הבוגרת שם שיחק 19 שנים מאז 1994 עד 2013, לניר יש כ- 386 הופעות במדים הירוקים. לאחר פרישתו הפך למאמן השוערים של מחלקת הנוער וזכה עמם באליפויות ובהישגים מרשימים בזירה האירופית. ניר דור שני לשוערים במדים של מכבי חיפה, משמש גם כמאמן השוערים של נבחרת ישראל (בוגרים).

דוידוביץ' אמר לאתר הרשמי: "זה רגע באמת באמת מאושר. אני גאה להצטרף לקבוצה הבוגרת. אני מתכוון להביא את כל הידע שלי, הניסיון וכל מה שלמדתי במכבי חיפה במהלך הקריירה לטובת טיפוח וקידום השוערים. וכמובן חשוב לי מאוד להביא את הרוח של מכבי חיפה עליה גדלתי לתוך חדר ההלבשה לשוערים בפרט ולכלל הקבוצה". נשיא המועדון יעקב שחר הוסיף: "אני שמח מאוד שמאמן שיש לו עבר עשיר כשחקן במועדון ובנבחרות ישראל, ניסיון כמאמן נבחרת ישראל ומחלקת הנוער שלנו מגיע לתפקיד כמאמן שוערים של הקבוצה הבוגרת. אני מאחל לניר ולנו בהצלחה!". מהמועדון נמסר: "ניר מצטרף לשורת שחקני עבר אשר נמצאים ועובדים בקבוצה הבוגרת שביניהם נמצאים רפי אוסמו וגוסטבו בוקולי.
זה המקום להודות שוב לגיורא אנטמן, על תרומתו האדירה למועדון כדורגל מכבי חיפה. תודה גיורא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully