וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד גבאי חתם בהפועל אשקלון: "שמח להגיע לבית חם ומחבק"

3.6.2017 / 22:10

מגן הפועל רעננה בעונה החולפת הוא הרכש הראשון של יובל נעים בקיץ, לאחר שחתם לעונה אחת: "מוכן לעמוד בפני אתגר חדש". יושב ראש הקבוצה: "זה לא סוד שיחזק משמעותית את חוליית ההגנה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתגר חדש. אלעד גבאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

החתמה ראשונה להפועל אשקלון בקיץ הנוכחי: אלעד גבאי חתם לעונה אחת, כך הודיעה הערב (שבת) הקבוצה ששרדה במחזור האחרון של העונה בליגת העל. גבאי בן ה-31, ששיחק בעונה החולפת בהפועל רעננה, אמר לאחר החתימה: "שמח מאוד להגיע לבית חם ומחבק. מוכן לעמוד בפני אתגר חדש וממתין בקוצר רוח לאימון הפתיחה".

יושב ראש הקבוצה, איתן קסנטיני, הוסיף: "אנו שמחים לצרף לשורות הפועל אשקלון את המגן אלעד גבאי. זה לא סוד שאלעד יחזק משמעותית את חוליית ההגנה של הפועל אשקלון לעונה הבאה, וכאמור אנו שמחים עם ההחתמה המצוינת ומאחלים לנו ולאלעד עונה מוצלחת".

גבאי גדל במחלקת הנוער של בני יהודה כשחקן התקפה, וכשעלה לבוגרים הושאל להפועל מרמורק. אחרי עונה וחצי הוא נמכר לבני לוד, שם עשה הסבה לתפקיד המגן הימני. בשנת 2010 עבר לעירוני קרית שמונה, והשתלב בהרכב הרבה בזכות הפציעה של ברק בכר. הוא זכה עם הצפוניים בשני גביעי טוטו רצופים, וכמובן באליפות היסטורית. בזכות ההצלחה עבר גבאי למכבי חיפה, אך התקשה להטביע שם את חותמו, וכך היה גם בבית"ר ירושלים. אחרי עונה אחת בבירה, עבר להפועל רעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully