וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אם עומר אצילי לא יגיע, יוגברו המאמצים להחתמת אור אינברום או חנן ממן

3.6.2017 / 10:20

האלופה ממתינה להחלטה הסופית של הקשר ומעריכה כי הוא עצמו מחכה להתפתחויות במכבי תל אביב. וויליאם סוארס עשוי להיות מוקפא אם לא יגיע להסדר על שחרורו, כריסטיאן מננדס לא צפוי להגיע. אובידיו הובאן צפוי לחתום ברומניה בימים הקרובים

עריכת וידאו: מתן חדד

האלופה הפועל באר שבע תחל בעוד קצת יותר משבוע את אימוני טרום העונה שלה, כאשר שחקני הנבחרות השונות יצטרפו לאימונים בשבוע שלאחר מכן. במועדון עדיין עומלים על השלמת הסגל לעונה הבאה, כאשר המטרה של הצוות המקצועי היא לצרף קשר וחלוץ.

הארגנטינאי כריסטיאן מננדס היה השם המועדף על אנשי באר שבע, אולם הוא ככל הנראה לא יגיע למועדון שכן האלופה לא מוכנה להמתין לו עד שתסתיים הליגה הארגנטינאית בעוד כמה שבועות. סוכנו של מננדס, דניאל סנסיסי, אמר לוואלה! ספורט: "היינו במשא ומתן במשך שלושה חודשים והעדיפות שלנו הייתה באר שבע, אבל כרגע יש לו הצעה מקבוצת וראקרוס במקסיקו והוא קרוב לסיכום שם". אם מננדס לא יחתום לבסוף במקסיקו ובמקביל, באר שבע לא תימצא שחקן שיתאים לה בעמדת החלוץ, ייתכן כי המשא ומתן עם החלוץ ייפתח מחדש, בכפוף לתוצאות במוקדמות ליגת האלופות.

שחקן הפועל חיפה חנן ממן. אדריאן הרבשטיין
יגיע לאלופה? חנן ממן/אדריאן הרבשטיין

עומר אצילי הבטיח להחזיר תשובה עד יום ראשון. בבאר שבע מעריכים שאצילי מושך את התשובה שלו בשל רצונו להבין מי יהיה הצוות המקצועי במכבי תל אביב בעונה הבאה. אם הקשר לא יבחר בבאר שבע בסופו של דבר, האלופה תפנה שוב למ.ס. אשדוד בניסיון לצרף את אור אינברום או לחלופין, לחנן ממן מהפועל חיפה. המטרה במקרה כזה תהיה להביא את אחד משני השחקנים.

המגן מיהאי קורהוט צפוי להמשיך במועדון, מה שיוביל לשחרורו של בן תורג'מן, שמבוקש מאוד על ידי בני יהודה. וויליאם סוארס לא נמצא בתכניות לעונה הבאה ואם לבאר שבע יהיו יותר מדי זרים, הוא עשוי למצוא את עצמו מוקפא אם לא יגיע להסדר על תנאי שחרורו. אובידיו הובאן צפוי לחתום ברומניה בימים הקרובים. הקשר מחזיק במספר הצעות ונראה שקלוז' היא הרצינית מכולן. בקבוצה הודיעו לבלם הניגרי של קבוצת הנוער, עמנואל אושי, כי הוחלט שלא לממש את האופציה עליו וכי הוא לא בתכניות לעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully