וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה מעריכים: המהפכה הארגונית עדיין לא הסתיימה

2.6.2017 / 9:50

אחרי עזיבת פריסט ואנטמן, שכרו של עובד נוסף "קוצץ" ופיזיותרפיסט בית"ר ירושלים בדרך. השחקנים סבורים: "דוידוביץ' צריך להחליף את אנטמן". הצעה משופרת לבן הרוש, ורמוט קרוב לחתימה לשנתיים, אזולאי עדיין מועמד

מאמן השוערים של נבחרת ישראל ניר דוידוביץ'. ברני ארדוב
"אין ראוי מניר לקבל את התפקיד של אנטמן"/ברני ארדוב

במכבי חיפה מעריכים כי המהפכה הארגונית שמתווה המועדון בשבועות האחרונים עדיין לא הסתיימה. ייתכן ובמהלך הימים הקרובים יעזבו עובדים נוספים את המועדון, לאחר שחלק מהם זומן לשיחות. הבוקר מתברר כי חיפה עשויה להחתים פיזיותרפיסט חדש. מדובר בפיזיותרפיסט של בית"ר ירושלים, תומר בסן, שאמור לחתום בקרוב.

כזכור, המהפכה אותה מוביל המנכ"ל אסף בן דב נועדה, על פי גורמים במועדון, "לשפר, לייעל ו'לנקות' את המערכת". אחרי הפרסום לפני כשבועיים על המהפכה שכוללת את הפסקת ההתקשרות עם גיורא אנטמן, מיק פריסט ועובדים נוספים, במכבי חיפה אישרו אתמול כי גם מאמן השוערים יעזוב. כעת, שחקני הקבוצה תומכים במינויו של ניר דוידוביץ' לתפקיד. "אנטמן הוא אחד ממאמני השוערים הכי טובים שצמחו כאן, אבל אחרי שעזב, אין ראוי מניר לקבל את התפקיד. הוא בא מתוכנו ומכיר את המערכת, ובעיקר את עומרי גלזר, מצוין", אמרו אתמול על מאמן השוערים, שהוזכר כמועמד המוביל. דוידויביץ' ששהה השבוע עם נבחרת ישראל בגרמניה נחת אתמול ויצטרף כבר היום להכנות לקראת צמד המשחקים מול מולדובה ואלבניה בארץ.

אנטמן ופריסט אינם העובדים היחידים שנכללים במהפכה הארגונית. קדמו להם מזכירת המועדון חני אדרעי שזומנה לשימוע ועובד ותיק נוסף ששכרו "קוצץ" והוא יעבוד במשרה חלקית. ייתכן ועובדים נוספים שזומנו לשיחות, מהסגל הרפואי למשל, יעזבו.

שחקן גרנאדה, עומר אצילי. GettyImages
מחכים להחלטתו. עומר אצילי/GettyImages

ומה לגבי רכש? אחרי החתמת אליסון דוס סנטוס וגל אלברמן, במכבי חיפה מנסים לסגור את עסקת עומרי בן הרוש. כזכור, לפני כחודשיים וחצי פרסמנו כי במועדון החליטו שבמידה ואופיר דוידזאדה לא יגיע, הם ינסו להחתים את שחקנה של מכבי תל אביב. על פי מקורבים לעסקה, חיפה הגישה לשחקן הצעה משופרת, כ-200 אלף דולר לעונה. בן הרוש עשוי לחתום לשנתיים או לשלוש שנים, בהתאם לשכר שיוצע לו, אחרי שגיא לוזון כבר הבהיר לו כי הוא בונה עליו כשחקן שיתחרה על חולצת ההרכב. אובידיו הובאן שוב הוצע למועדון, אך עדיין לא ברור האם המנהל הספורטיבי טוני ירצה לקלוט אותו או להביא שחקן משלו לעמדה הזאת, כפי שהוא מנסה לעשות כעת עם פלוריאן קליין.

לגבי עומר אצילי, בסביבתו של הקשר סיפרו כי הוא שוקל היטב את ההצעות שהונחו בפניו. אצילי כבר פסל את אחת המועמדות לקלוט אותו וכעת מתלבט היכן לחתום. "ההצעה המקצועית הטובה ביותר היא שלנו, עכשיו אצילי יצטרך להחליט", אמרו בחיפה, שם מודעים לקשר המיוחד שיש לשחקן עם ג'ורדי קרויף, שלוחץ על מיץ' גולדהאר להחתימו ללא קשר לעתידו. גילי ורמוט, שסיכם את רוב התנאים שלו בקבוצה, אמור לחתום בימים הקרובים על חוזה, כנראה לשנתיים. הקשר נפגש עם יעקב שחר ועוזי מור, שמנהלים את המשא ומתן איתו. תחילה הוצע לו חוזה לעונה, אך הקשר רוצה חוזה לשנתיים ונראה שבחיפה יכבדו את הבקשה שלו. מועמד נוסף למכבי חיפה הוא שחקנה של מכבי תל אביב, שלומי אזולאי. כזכור, עוד לפני מספר שבועות החליט גיא לוזון כי ינסה להביא את הקשר אם דן איינבינדר, שבינתיים חתם בבאר שבע, לא יגיע.

חיפה תחל את האימונים בעוד פחות משלושה שבועות ותצא למחנה אימונים ב-10 ביולי. עד אז, לוזון מקווה לסגור לפחות את קו ההגנה שלו ולהמריא לפולין עם ארבעה זרים לפחות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן מכבי תל אביב עומרי בן הרוש. ברני ארדוב
יתאחד עם אלברמן בחיפה? בן הרוש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully