וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "אל תדאגו לתגמול שלי ממכבי תל אביב". מילר רוצה להישאר

2.6.2017 / 8:50

מאמן הצהובים הגיב לאמירה של פדרמן לפיה הוא עובד בחינם. הפורוורד שמציג יכולת משופרת לאחרונה תלוי באוויר, ההנהלה תצטרך להכריע האם לממש את האופציה עליו: "זה לא תלוי בי"

one

האם העונה המסויטת של מכבי תל אביב עוד תסתיים בדאבל? הצהובים עלו אמש (חמישי) לפיינל פור בזכות ניצחון 68:105 על בני הרצליה, שהשלים עבורם סוויפ משכנע. אחרי הזכייה בגביע, וכשיתר הקבוצות מדשדשות בסדרות הפלייאוף שנערכות במקביל, נראה שכוח ההרתעה של הצהובים חזר ולו באופן חלקי. בקבוצה המשיכו להחמיא לשיבק אחרי הניצחון, ואמרו ש"הוא באמת הפתיע את כולם לטובה בגישה שלו. שחקנים מגיבים אליו טוב".

שיבק התייחס אמש לטענה של דייויד פדרמן לפיה הוא לא מקבל שכר וחתום על "הסכם ג'נטלמני" עם מכבי תל אביב. "אל תדאגו לתגמול שלי ממכבי", אמר שיבק.

שיבק התייחס גם לסיכוייה של הקבוצה לזכות באליפות: "מכבי לא היתה שנתיים בגמר. נגיע לשם ואז אני אדבר על רצון לאליפות. צריך לקחת את זה משחק אחר משחק".

כדי לשמור על כושר עד הפיינל פור, שייערך רק בעוד קרוב לשבועיים, הצהובים ינסו לערוך משחק אימון. בימים הקרובים הם ישתדלו לאתר יריבה מהארץ או מחו"ל. החדשות הטובות הן שדווין סמית', שנפצע אמש בקרסול וירד לטיפול בחדר ההלבשה, לא סובל ממכה קשה והפציעה שלו מוגדרת "קלה".

שחקני מכבי תל אביב ויקטור ראד, קווינסי מילר. ברני ארדוב
נכנס לכושר. קווינסי מילר עם ראד/ברני ארדוב

ובזמן ששיבק גורף מחמאות רבות, יש גם שחקנים שנכנסו לעניינים מאז שהגיע. אחד מהם הוא ללא ספק קווינסי מילר, שנראה בכושר טוב יותר בסדרה, ואמש התלבט עם 19 נקודות. "השחקנים שיחקו עליי, נתנו לי את הכדור במקומות הנכונים", ניתח מילר בסיום.

בנוסף, התייחס לשינוי מאז בואו של שיבק. "שינינו את השיטה שלנו כשהמאמן הגיע, הוא שינה הרבה דברים. עם שיבק היינו יכולים להיראות כך לאורך כל העונה, איתו אולי הייתם רואים את מכבי שהייתם צריכים לראות כל העונה. אבל אני משתדל לחיות בהווה. המאמן והשחקנים עוזרים לי. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק. אני אוהב לתרום לקבוצה בכל דרך שיבקשו ממני, בין אם בקליעה מבחוץ או במאבקים בצבע".

אחת הסוגיות היותר משמעותיות בבניית הסגל לעונה הבאה נוגעת למילר. לצהובים יש אופציה להאריך את חוזהו של הפורוורד, והוא ממתין להכרעה. "אני רוצה להישאר פה, אבל זו לא החלטה שלי", אמר. "כמובן שאני רוצה להישאר בתל אביב. אין מקום שדומה לתל אביב בכל אירופה, זה מקום מאוד אמריקאי והאנשים כאן נהדרים. אבל זה הכל תלוי במה שהנהלה תחליט".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully