וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק המרכזי: הגנת הברזל של יובנטוס נגד רונאלדו וההיסטוריה

3.6.2017 / 12:06

שבע שנים עברו מאז הפעם האחרונה שקבוצה שמרה על רשת נקייה בגמר האלופות, ומול כוכב ריאל שנמצא בכושר הטוב בקריירה זו תהיה משימה קשה במיוחד. המספרים ויחסי ההימורים לניצחון ספרדי (2.35), איטלקי (2.75) או תיקו (2.60)

ג'נלואיג'י בופון שוער יובנטוס. AP
סיום מרגש לקריירה? בופון/AP

שעה ומקום: 21:45, אצטדיון קרדיף

ראש בראש במפגשים האחרונים:

13/05/15: ריאל מדריד - יובנטוס 1:1
05/05/15: יובנטוס - ריאל מדריד 1:2
05/11/13: יובנטוס - ריאל מדריד 2:2
23/10/13: ריאל מדריד - יובנטוס 1:2
31/07/09: ריאל מדריד - יובנטוס 2:1

שימו לב ל:

ג'אנלואיג'י בופון (יובנטוס) - זה נשמע כמו סיפור מהאגדות: בגיל 39, אחרי קריירה מופלאה שתירשם בספרי ההיסטוריה, ג'יג'י מקבל צ'אנס אחרון בהחלט להשיג את התואר היחיד שחסר לו בארון העמוס, ועושה זאת מול הקבוצה עמוסת הכוכבים של ריאל, שמחזיקה בתואר הבלתי רשמי של ההתקפה הטובה בעולם. זה ייגמר בדמעות של אושר או של עצב, אבל תהיו בטוחים שברגע המכריע הזה "סופרמן" יהיה במיטבו ושוב ירגש.

כריסטיאנו רונאלדו (ריאל מדריד) - טוב, אין פה הרבה מקום לטעויות. CR7 נמצא בכושר הטוב בחייו, בעונה הטובה בקריירה, שהסיומת הראויה לה היא אך ורק זכייה בתואר. לכריסטיאנו יש לא פחות מעשרה כיבושים בליגת האלופות העונה, אבל מול הגנת הברזל של יובה לא יהיה לו קל. זה בטח אומר שבמקום שלישייה או רביעייה, השחקן הזה יסתפק בכיבוש בודד או בצמד. פחות מזה, וריאל תהיה בצרות.

עכשיו ב-Winner, כל המשחקים החמים! בוא להרוויח!

עכשיו ב-Winner, כל המשחקים החמים! בוא להרוויח!

ניתוח מקומי: כמעט 20 שנה אחרי שהבלאנקוס גברו 0:1 על אותה יובנטוס באותו גמר אלופות, שתי הענקיות הללו נפגשות בשנית במעמד המחייב. זינדין זידאן אמר במסיבת העיתונאים שלקראת המשחק שמדובר בשתי הקבוצות הכי טובות באירופה כיום, ולא בכדי. ריאל הפכה לכזאת עם התקפה קטלנית וכדורגל מהיר וסוחף, יובנטוס עשתה זאת בשיטה האיטלקית הישנה המתבססת על הגנה בלתי עבירה ויכולת אישית של כמה סקוררים בחלק הקדמי, אבל שתיהן הוכיחו שהן ראויות למעמד, כל אחת בדרכה. שתיהן גם הוכתרו לא מזמן לאלופות ספרד ואיטליה, ומגיעות אחרי מנוחה טובה כשהשחקנים טריים ודרוכים.

ההימור המופרע: יובנטוס ספגה שלושה שערים בלבד ב-12 משחקי צ'מפיונס העונה, אבל ההיסטוריה מראה שהיא תתקשה לשמור על רשת נקייה הפעם. שבע שנים עברו מאז הפעם האחרונה שקבוצה לא ספגה בגמר האלופות, 13 שנים עברו מאז הפעם האחרונה בה לא נכבשו לפחות שני שערים בגמר, וגם הפעם נדמה שלריאל יש את כל הכלים כדי לכפות את סגנון המשחק המועדף עליה, עם הימור על התקפה ושליחה של הרבה שחקנים קדימה. זה יהיה רק טבעי שהעונה האדירה של רונאלדו תסתיים עם עוד הצגה ועם עוד שני שערים לפחות לזכות ריאל. 1:3 לבלאנקוס.

ההימור הבטוח: הסיכויים אמנם נוטים לטובת ריאל מדריד, אבל ליובנטוס יש לב גדול ושחקנים עיקשים וקשוחים שלא יתנו למשחק הזה ללכת בקלות לכיוון של הבלאנקוס. מכיוון שההגנה של ריאל פגיעה, אנחנו מהמרים פה על 1:1 בתום 90 הדקות והארכה, שבה יתרון העומק והכישרון של הקבוצה מבירת ספרד באים לידי ביטוי ומכריעים את המשחק לטובתה.

בשורה התחתונה: יחסי ההימורים נותנים עדיפות קלה בלבד לניצחון של ריאל מדריד (2.35), בעוד יובנטוס מקבלת יחס של 2.75 ותיקו נותן 2.60. מכיוון שאין פה אנדרדוג מובהק, לפחות לא על פי יחסי ההימורים, אבל זאת היינו הולכים על ניצחון של ריאל, ומהמרים בנוסף שהמשחק הזה יכלול כמה כדורים ברשת.

יהונתן אליהו בשיתוף Winner

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully