וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב לא מעוניינת בבן רייכרט

לאדומים יש אופציה לחדש את החוזה של הקשר, אבל לא נראה שבמועדון מעוניינים לעשות את זה, וספק אם יממשו את האפשרות להשוות הצעות אחרות. הקשר אופיר טקיאר והמגן עידן כהן חתמו

אופיר טקיאר הפועל תל אביב. הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
רכש שישי להפועל תל אביב. אופיר טקיאר/אתר רשמי, הרשמי של הפועל תל אביב

האם בן רייכרט בדרך לעזוב את הפועל תל אביב? הקשר שהגיע תמורת מיליון יורו לפני שנתיים, סיים חוזה אצל האדומים ונראה כרגע כי למרות שיש למועדון אופציה על רייכרט ואפילו אופציה להשוות כל הצעה שתגיע מקבוצה אחרת בליגה העל, אין בכוונת המועדון לממשן.

בשיחות בין הבעלים לצוות המקצועי שמו של השחקן לא עלה בכלל, ובכלל התחושה היא שאף אחד "לא שובר את הראש" מה יעלה בעתידו של הקשר. עם זאת, קיימת אופציה קלושה שאם לא ימצא קבוצה ויסכים לחוזה נמוך בלאומית, אז הפועל תל אביב תשקול להחתימו על חוזה חדש.

לצד זה, אחרי שסיימו לבנות כמעט לחלוטין את החלק הקדמי החדש של הקבוצה, המאמן מוטי איוניר ישים דגש בימים הקרובים על החתמת חוליית הגנה חדשה כשהרצון הוא להשאיר בקבוצה את אוראל דגני ואביחי ידין. המטרה היא לצאת למחנה האימונים בפולין ב-17 ביולי עם סגל מלא.

הפועל תל אביב ממשיכה במסע הרכש שלה לקראת פתיחת העונה בליגה הלאומית: קשרה של עירוני קרית שמונה אופיר טקיאר חתם היום (חמישי) לארבע שנים בשורות האדומים, בעוד גם המגן עידן כהן, שגדל במחלקת הנוער האדומה ואת העונה שעברה בילה בבית"ר תל אביב רמלה, חתם. אלה מצטרפים לפדרו גלבאן, דניאל גרץ, עומרי שקל, עידו אקסברד ואריק ינקו, שחתמו בימים הקודמים.

טקיאר אמר לאחר החתימה: "אני מרגיש מוכן להתחיל פרק חדש בקריירה תחת מאמן שמכיר אותי ומאמין בי, במועדון פאר כמו הפועל תל אביב. הרבה זמן חיכיתי להוכיח את עצמי ואני מתכוון לקחת את ההזדמנות שניתנה לי בשתי ידיים".

עדכון ראשון: 18:28

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully