וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי: פיטסבורג ניצחה 1:4 את נאשוויל ועלתה ל-0:2 בסדרת הגמר

הפינגווינס מתקרבים לבק-טו-בק ראשון ב-NHL מאז סוף שנות ה-90': שלושה שערים תוך שלוש דקות וחצי בשליש האחרון סידרו להם ניצחון ביתי נוסף, מאט מארי כיכב בשער

שחקני פיטסבורג פינגווינס חוגגים עם האוהדים. Keith Srakocic, AP
שני ניצחונות מאליפות. פיטסבורג חוגגת/AP, Keith Srakocic

פיטסבורג פינגווינס, אלופת ה-NFL המכהנת, עשתה הלילה (בין רביעי לחמישי) עוד צעד גדול בדרך להגנה על התואר שלה, לאחר שגברה בביתה 1:4 על נאשוויל פרדטורס במשחק השני של סדרת הגמר ועלתה ליתרון 0:2. כעת, הפינגווינס, שרוצים להפוך לקבוצה הראשונה מאז דטרויט ב-1997 ו-1998 שמשלימה בק-טו-בק, רחוקים רק שני ניצחונות מאליפות ויוצאים לנאשוויל בתקווה לסגור את הסדרה כבר שם. המשחק השלישי ייערך בלילה שבין שבת לראשון (3:00 שעון ישראל).

בדיוק כמו במשחק הראשון בסדרה, הפרדטורס, שמחפשים אליפות ראשונה בתולדות המועדון, היו לא פחות טובים, אבל הרבה פחות מנוסים. נאשוויל עוד עלתה ליתרון במהלך השליש הראשון משער של פונטוס אברג, אבל ג'ייק גנצל איזן כעבור שלוש דקות וחצי בלבד. בשליש השני לא נרשמו שערים ואז, כפי שאירע במשחק מספר 1, פיטסבורג הסתערה עם שלושה שערים תוך כמה דקות. עשר שניות מפתיחת השליש האחרון כבש גנצל את השני שלו, שלוש דקות לאחר מכן מצא סקוט ווילסון את הרשת ותוך 15 שניות כבש גם יבגני מלקין, מה שסגר את המשחק. מאט מארי כיכב בשער פיטסבורג עם 37 הצלות ב-97.4 אחוז, בעוד בצד השני הפינגווינס נדרשו ל-27 ניסיונות בלבד לעבר המסגרת כדי לכבוש ארבע פעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully