וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוגאנו השוויצרית הודיעה לאופיר מזרחי שלא תממש עליו את האופציה

29.5.2017 / 17:13

הקשר סיים למעשה את חלקו בקבוצה ומחזיק בחוזה בעירוני קרית שמונה, אולם בתיאום עם הבעלים איזי שרצקי הוא ינסה לעבור לקבוצה אחרת בחו"ל או למועדון גדול בישראל. מרקוס דיניז חתם

מרכוס דיניז. GettyImages
סוגר את ההגנה של קרית שמונה. דיניז/GettyImages

לוגאנו השוויצרית הודיעה לאופיר מזרחי שהיא לא תממש את האופציה לרכישתו, כך שלמעשה הקשר סיים את חלקו בקבוצה. מזרחי מחזיק בחוזה בעירוני קרית שמונה, אך בתיאום עם איזי שרצקי הוא מנסה לחפש קבוצה אחרת בחו"ל או לחילופין, לעבור לאחד המעדונים הגדולים בארץ. אם מזרחי ימצא קבוצה כזו, הוא יימכר. אם לא, חיים סילבס מייעד לו תפקיד חשוב מאוד בקבוצה בעונה הבאה.

קרית שמונה ממשיכה להתחזק: אחרי ההחתמה של קרלוס קוויאר ממכבי פתח תקוה, הקבוצה החתימה היום (שני) בלם נוסף. מרקוס דיניז, בלמה הברזילאי של לוזאן השוויצרית (29, 1.81 מ') חתם רשמית לשלוש שנים. דיניז עשה את הצעד הראשון שלו מחוץ לברזיל כשצורף ב-2004 לקבוצת הנוער של מילאן האיטלקית.

העונה הוא שיחק כאמור בליגה הבכירה בשוייץ במדי לוזאן, כאשר אמש השלים 2456 דקות (ב-28 משחקים פתח בהרכב,
ולזכותו גם שני שערים העונה) במשחק מול לוגאנו, קבוצתו של אופיר מזרחי - שדאג להחמיא לרכש החדש. כמו כן, דיניז שיחק לפני במספר קבוצות בליגה האיטלקית השנייה כמו פאדובה, לצ'ה וקומו וכן רשם 15 הופעות בסרייה A במדי ליבורנו בעונת 2009/10.

כאמור השחקן מצטרף לבלם הספרדי קרלוס קוויואר ולמילוש ראדיובוביץ'. בגזרת הרכש הישראלי, בקבוצה מעוניינים ברז כהן חלוצה של הפועל כפר סבא כשגם שמו של האקס חן דילמוני עלה על הפרק ובקבוצה שוקלים לפנות לבית"ר בעניינו. מי שעשוי לעזוב הוא החלוץ מאוריסיו אותו בקבוצה שוקלים למכור או להשאיל. איעד אבו עביד צפוי לחתום בימים הקרובים.

עדכון ראשון: 12:13

אופיר מזרחי עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
מה יהיה היעד הבא? מזרחי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully