וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה פנתה גם לרוסלן ברסקי, יגיע בהשאלה ממכבי תל אביב?

28.5.2017 / 12:40

אחרי הפנייה לזגורי וחוזז, במועדון ינסו לצרף את השחקן בהשאלה מהצהובים, עם אופציה לקנייה. קפילוטו צפוי לחתום השבוע. במועדון טוענים: "השבוע נשים סוף לסאגת קלינגר. הוא יאמן"

שחקן הפועל חיפה חנן ממן. אדריאן הרבשטיין
מתנהלים מגעים. חנן ממן/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה פנתה רשמית לרוסלן ברסקי. בשבוע שעבר פרסמנו כי השחקן נמצא ברשימות של המועדון לעונה הבאה וכעת מתברר כי האדומים פנו אליו וינסו לצרף את הקשר ששייך למכבי תל אביב, ושיחק העונה בבית"ר תל אביב/רמלה, כשיואב כץ רוצה גם אופציה לרכישת כרטיס השחקן בתום העונה. אפשרות נוספת: השחקן יפנה לוועדה למעמד השחקן כדי שתקבע תג מחיר עבורו, אך במקרה הזה התהליך יהיה ארוך יותר. זהו השחקן השלישי ששייך למכבי תל אביב ואיתו מתנהל משא ומתן לגבי העונה באה. השניים הראשונים הם דור פרץ, שהושאל העונה ממכבי תל אביב שויחק בהפועל חיפה החל מחודש ינואר, וכן מתן חוזז, שהושאל העונה להפועל אשקלון. "שלושת השחקנים הללו מועמדים, אבל עדיין לא סגרנו דבר עם מכבי תל אביב", אישרו במועדון, "ניר עובד מסביב לשעון כדי שתהיה כאן קבוצה טובה. כרגע, אנחנו מתמקדים בלהשאיר את השחקנים שסיימו חוזה".

ניסו קפילוטו וחיים מגרלשיווילי קרובים לסיכום בקבוצה, ובמקביל מתנהלים מגעים עם חנן ממן שקיבל הצעה לשלוש שנים. לגבי קפילוטו, טיוטת חוזה תישלח השבוע לשחקן ואז הצדדים צפויים להכריז על סיכום. בשלב הבא, במועדון יסכמו עם לירן סרדל ולאחר מכן ייפגשו עם אושרי רואש והישאם כיוואן. פערים נותרו עם שלומי ארבייטמן, אך במועדון עדיין לא פוסלים אפשרות שיישאר. במקביל, ניר קלינגר בודק את אופציית אריאל הרוש אך גם שוערים זרים.

"השבוע נשים סוף לסאגת קלינגר. הוא יאמן אותנו בעונה הבאה", אמר גורם במועדון אמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully