וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גל אלברמן קרוב לסיכום, צפוי לחתום לשנתיים

27.5.2017 / 22:47

הקשר בן ה-34 קרוב לעזוב את מכבי תל אביב אחרי שבע שנים מוצלחות ברובן ולחתום במדי הירוקים. גם הבלם טל בן חיים, שכבר מחזיק בהצעה לשנתיים מבית"ר ירושלים, על הכוונת של מכבי חיפה

גל אלברמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בדרך למעבר חד. אלברמן/ברני ארדוב

גל אלברמן קיבל הצעה לשנתיים ממכבי חיפה והוא על סף סיכום במדי הירוקים. אלברמן בן ה-34 שיחק במכבי תל אביב מ-2010 ואת העונה הנוכחית אף החל כקפטן הקבוצה, עד ששרן ייני חזר בינואר.

שחקן ותיק נוסף שמכבי חיפה לוטשת עיניים לעברו הוא טל בן חיים. הבלם עדיין לא ישב עם מכבי תל אביב על חוזה לקראת העונה הבאה, אבל הירוקים שכרגע לא מצליחים לסכם את עסקת אדי גוטליב, מחפשים בלם ישראלי בכיר שיצטרף לגארי קגלמאכר ואליסון דוס סנטוס שצפוי לסגור בקרוב.

שמו של בן חיים, שכבר שיחק אצל לוזון בעבר, עלה באחת הישיבות שנערכו בסוף השבוע. במועדון לא שוללים גם את אופציית עומרי בן הרוש. מקורב לבן חיים אמר הערב: "טל לא פוסל כרגע אף הצעה. יש שלוש קבוצות שרוצות אותו ובימים הקרובים נראה מי מהן הכי רצינית לגביו. גם חיפה היא אופציה טובה". לבן חיים הצעה לשנתיים מבית"ר ירושלים, שם מצפים ממנו להשיב השבוע.

כזכור, אתמול התברר כי המנהל הספורטיבי הספרדי טוני (עדיין לא חתם) אישר להנהלה להחתים את פלוריאן קליין. מגן נבחרת אוסטריה, כמו גם סטפן שצ'פוביץ' מחטאפה, הם חלק מהזרים שעשויים להגיע בעונה הבאה. לגבי קליין אמרו אתמול במועדון: "יש רצון לראות אותו בקבוצה ואנחנו עושים מאמץ להחתים אותו. גיא רוצה אותו מאוד".

שחקן נבחרת אוסטריה, פלוריאן קליין. GettyImages
מאמצים להחתים אותו. קליין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully