וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: בוסטון ושיקגו קאבס מתעוררות סופסוף

27.5.2017 / 9:00

הרד סוקס סגרו כמעט את כל הפער מהיאנקיז ב-AL מזרח בזכות חמישה ניצחונות רצופים, האלופה טיפסה לפסגת ה-NL מרכז בחסות הנפילה של מילווקי. ברייס הארפר ומייק טראוט לא מפסיקים להפציץ הומראנים

שחקני בוסטון רד סוקס. AP
יכולים להשלים את המהפך ביוני? שחקני הרד סוקס עם ריקוד הניצחון שלהם/AP

החודש השני של עונת הבייסבול נמצא על סף סיום ורוב הקבוצות כבר הגיעו ל-50 משחקים פחות או יותר. מי שהצליחה להעלות הילוך בשבוע האחרון היא בוסטון, שעם חמישה ניצחונות רצופים לצד דעיכה מסוימת בריצה הנהדרת של היאנקיז מאז תחילת העונה, צמצמה פערים. כעת, הפסים מובילים על היריבה הגדולה בשני משחקים בלבד (18:27 לעומת 21:26), כאשר בולטימור במרחק 2.5 משחקים מפסגת ה-AL מזרח וטמפה ביי ארבעה משחקים מאחור. טורונטו, עם ארבעה ניצחונות רצופים, חוזרת אף היא לחיים ורחוקה רק 6.5 משחקים מראשות הבית אחרי הפתיחה הנוראית שלה לעונה.

בבית המרכז, ארווין סנטנה ממשיך לככב עבור מינסוטה עם הכי הרבה ניצחונות ועם ה-ERA הכי טוב ב-AL. הטווינס מובילים את הבית עם מאזן 19:25, שני משחקים לפני סגנית האלופה קליבלנד. במערב, שני ניצחונות רצופים של יוסטון לצד שלושה הפסדים רצופים של האיינג'לס וארבעה הפסדים רצופים של טקסס פתחו את הפער בין האסטרוס לשתי הקבוצות שמאחוריהם לתשעה משחקים. יוסטון במאזן 16:33 מצוין וגם 15 ההומראנים של מייק טראוט, שלא מפסיק להפציץ והשתווה בפסגת הדירוג לארון ג'אדג' מהיאנקיז, לא עוזרים לקבוצה מ-LA.

ברייס הארפר וושינגטון נשיונאלס. AP
הארפר והנשיונאלס נראים נהדר/AP

15 הומראנים יש גם לברייס הארפר, שמוביל את הדירוג ב-NL והקבוצה שלו גם נראית טוב. וושינגטון עם מאזן 18:29 ומובילה את המזרח ב-7.5 משחקים על פני אטלנטה (25:21). המטס (26:20) עצרו מעט את הקריסה, אבל עדיין רחוקים 8.5 משחקים מהנשיונאלס.

בבית המרכז, האלופה שיקגו קאבס סופסוף התחילה לשחק כמו שצריך וזינקה לפסגה עם מאזן 22:25. הבית הזה ממשיך להיות הצפוף בליגה: מילווקי חצי משחק מאחור אחרי שהפסידה חמישה ברציפות (23:25), סנט לואיס בפיגור משחק (22:24), סינסינטי רחוקה שני משחקים מהקאביז (24:23) וגם פיטסבורג עדיין בתמונה ובפיגור ארבעה משחקים (27:22).

במערב היתרון עדיין של קולורדו, שמחזיקה במאזן 18:32, אבל אריזונה, עם חמישה ניצחונות רצופים ותשעה מעשרה בסך הכול, סגרה את הפער למשחק אחד בלבד (19:31). גם הדודג'רס בעניינים שם ועל מאזן 20:29, מרחק 2.5 משחקים מהפסגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully