וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי מכבי פתח תקוה ימריאו לפולין, ייפגשו עם בלם וקשר קרקוביה

26.5.2017 / 7:31

רפואה נתן אור ירוק, גולן ומגמאדוב יצפו בבלם נבחרת פולין לשעבר פיוטר פולצ'אק ובקשר מרצ'ין בודז'ינסקי. דייביסון עבר בדיקות. גולן על אי ההעפלה לאירופה: "מאכזב מאוד, אבל בכדורגל אסור לסמוך על אחרות. נבנה קבוצה חזקה"

עומר גולן המנהל המקצועי של מכבי פתח תקוה. לירון מולדובן
בדרך לפולין. עומר גולן/לירון מולדובן

נציגי מכבי פתח תקוה, המנהל המקצועי עומר גולן ועוזר המאמן מוראד מגמאדוב, ימריאו בסוף השבוע לפולין וייפגשו עם הבלם הפולני והקפטן של קבוצת קרקוביה, פיוטר פולצ'אק. במועדון יצפו בבלם נבחרת פולין לשעבר (חמש הופעות), שאמור לפתוח במשחק החוץ של קבוצתו מול שלאסק ורוצלאב ביום שבת. בפתח תקוה מתכוונים לצפות גם בשחקן נוסף. מדובר במרצ'ין בודז'ינסקי, 26, גם הוא שחקנה של קרקוביה. השניים מסיימים חוזה. אם אחד מהם ירשים, פתח תקוה תפתח במשא ומתן לגביו. "כבר ראינו כמה שחקנים בשבועות האחרונים, רובם לא חתמו. קיבלנו המלצות טובות על שני השחקנים מפולין, נקווה שהטיסה הפעם נועדה כדי לחזור עם רכש", הסבירו אתמול במועדון. פולצ'אק הוא בלם עם רזומה בליגה הרוסית. הוא עבר בוולגה וטרק גרוזני לפני שחזר לקבוצה הנוכחית שלו, בה שיחק קודם לכן, לפני שיצא לרוסיה. בודז'ינסקי כבש העונה שבעה שערים ורשם עוד חמישה בישולים, מה שהפך אותו לשחקן מוערך מאוד בליגה הפולנית.

הבלם הברזילאי של מאריטימו הפורטוגלית, דייביסון, עבר אתמול את הבדיקות הרפואיות והיום אמורות להגיע התשובות. בהנחה שהכל תקין, השחקן יחתום על חוזה לעונה הבאה ויהיה הרכש הזר הראשון של קובי רפואה. מתברר כי עוזר המאמן מורד מגמאדוב צפה בשחקן במשחק שנערך בתחילת החודש מול פורטו (1:1), אולם אז דייביסון שיחק 11 דקות, מה שגרם למועדון לעקוב אחר הביצועים שלו בתוכנת מחשב, במשחק האחרון של הקבוצה בו שיחק 90 דקות. אחרי המשחק נתן רפואה אור ירוק להחתימו והעסקה ממתינה כעת לאישור.

בנושא אחר: אחרי 11 שנה מכבי פתח תקוה הייתה ערוכה אתמול להגיע לאירופה, אבל ההפסד של מכבי תל אביב בגמר דחה מעט את ההכנות. מחנה האימונים שהיה אמור להתקיים ב-15 ביוני יידחה, כנראה לתחילת יולי. "מאכזב לצאת בלי כלום אחרי עונה כזאת, אבל אנחנו יודעים שבכדורגל אסור לסמוך על קבוצות אחרות שיעשו בשבילך את העבודה. כך גם הפעם. מאכזב מאוד, אבל אין מה לעשות. יהיה לנו יותר זמן לבנות קבוצה יותר חזקה, כדי שגם בעונה הבאה נהיה בצמרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully