וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה בעננים, כפיר אדרי: "אי אפשר להסביר, זה משהו חלומי"

הזהובים חגגו עד הגג את הניצחון על מכבי תל אביב בגמר הגביע, המאמן הזמני: "פיצוי מתוק על העונה הזו, זו חוויה שתלווה אותי כל החיים". אברמוב: "הבאתי פקיד, והפקיד הביא גביע"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס
איציק עזוז עם פדרו גלבאן שחקני בני יהודה מניפים גביע. ברני ארדוב
מי היה מאמין?/ברני ארדוב

בני יהודה עשתה זאת. הזהובים זכו הערב (חמישי) בגביע המדינה בפעם השלישית בתולדותיהם והראשונה מאז 1981, כשניצחו את מכבי תל אביב 3:4 בפנדלים, אחרי 0:0 בתום 120 דקות.

לכבוד הזכייה, גם בניין עיריית תל אביב הואר הלילה בצבע הכתום של בני יהודה.

עוד בנושא:

גביע המדינה: בני יהודה זכתה אחרי 3:4 בפנדלים על מכבי תל אביב
כחילה 8, זובאס ויונתן כהן 7, וידיגאל 3: ציוני גמר הגביע הדרמטי

מאמן בני יהודה כפיר אדרי חוגג זכיה בגביע. ברני ארדוב
בעננים. כפיר אדרי/ברני ארדוב

"אי אפשר להסביר, זה משהו חלומי", אמר כפיר אדרי, שעמד על הקווים. "הפסדנו שני גמרים שלא הגיע לנו להפסיד בעשור האחרון. אנחנו מתרגשים, אין מילים, זה מרגש לראות את כולם חוגגים. אני לא מצליח לעכל, זה ילווה אותנו כל השנה. אמרו לנו שאנחנו לא פייבוריטים, אחרי עונה גרועה, אבל אני שמח שעשינו את זה, זה יום גדול למועדון ולכל האנשים שעברו פה. עברנו ימים קשים בשנה הזו, אבל אין פיצוי מתוק יותר על העונה הזו. לא ארצה להמשיך לאמן, אבל זו חוויה שתלווה אותי כל החיים. בשנה הבאה יהיה הרבה יותר טוב. אין לי ספק שהקבוצה תיראה אחרת בשנה הבאה".

הבעלים ברק אברמוב חגג: "הצוות המקצועי עשה עבודה נהדרת הערב, הבאתי פקיד אבל הפקיד הביא גביע. כשהגעתי לבני יהודה המטרה היתה להחזיר את הקהל, במשך העונה זה לא עבד אבל הערב היה מפגן עידוד ואין מאושר ממני. עברתי עונה לא קלה, נעשו טעויות. בינואר הוצאתי הרבה מאוד כסף ועשיתי שינוי, זה התפקיד שלי ועשיתי אותו בצורה טובה. הבאתי אולי את המאמן הכי טוב בארץ לעונה הבאה. זה המקום הנכון ליוסי אבוקסיס".

שחקני בני יהודה חוגגים זכיה בגביע המדינה. ברני ארדוב
שחקני בני יהודה חוגגים זכיה בגביע המדינה/ברני ארדוב

הקפטן איציק עזוז הוסיף: "אני לא מאמין, אני עדיין לא קולט שלקחנו גביע. האמנו מההתחלה שאפשר לעשות את זה, אבל שזו מכבי תל אביב, אבל אני הכי מאושר בעולם. כל כך מגיע לאוהדים האלה אחרי כל כך הרבה שנים, אין שמח ממני בעולם בשביל האוהדים האלה ובשביל כולם. אני לא קולט, זה לא נתפס".

סתיו פיניש, שכבש את הפנדל המכריע: "אני בקושי נושם, זה כיף מדהים. לא חשבתי על כלום, מלמעלה זה נכנס".

פדרו גלבאן, שלא שיחק אבל הניף את הגביע עם עזוז: "אני שמח מאוד על הזכייה, אבל כואב לי על בניון. אני מאחל לו כל טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully