וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה רשמית לאניס אלושי: האופציה עליך לא תמומש

24.5.2017 / 10:36

כצפוי, סוכניו של הקשר מקוסובו קיבלו הודעה כי הוא ישוב לנירנברג. במועדון ינסו להשאיל את הולמאר איולפסון, כנראה לנורבגיה, לאחר שהבינו כי לא יוכלו להחזיר את ההשקעה עליו. בקרוב: ההודעה על החתמת אליסון דוס סנטוס

שחקן מכבי חיפה הולמאר איולפסון לאחר שהורחק. אדריאן הרבשטיין
רומן קצר ולא מוצלח. איולפסון/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה תנסה להשאיל את הבלם הולמאר איולפסון בעונה הבאה, כך עולה מתוך שיחות שקיימו במועדון לקראת העונה הבאה. במועדון מבינים שלא יוכלו לקבל בחזרה את ההשקעה הגדולה בבלם האיסלנדי, מיליון יורו בחוזה של כ-330 אלף יורו לעונה, שיסתיים בקיץ 2021, ולכן הם ינסו להשאיל אותו, ייתכן שלרוזנבורג או לקבוצה אחרת בליגה הנורווגית ממנה הגיע. אניס אלושי שנסע ללווית אביו המנוח קיבל הודעה מהמועדון, באמצעות סוכנו, כי האופציה עליו לא תמומש והוא יחבור לאימוני קבוצת האם שלו, נירנברג. אלושי הוא הזר היחיד של מכבי חיפה שלא מחזיק בחוזה לעונה הבאה. למארק ואליינטה וקמיל ואצק יש חוזה לעונה נוספת, לפיטים עזמי לשתי עונות נוספות. ואליינטה שמע לאחרונה מגיא לוזון כי הוא לא נמצא בתוכניות והוא מתכוון להגיע לפתיחת האימונים אם לא ימצא קבוצה. כזכור, חיפה סגרה מחנה אימונים בפולין באמצע יולי והמטרה היא להשלים החתמת חמישה זרים לפחות עד תחילת האימונים.

שחקן מכבי חיפה, אניס אלושי. יוסי ציפקיס
גם הוא עוזב. אלושי/יוסי ציפקיס

ההודעה הרשמית על אליסון דוס סנטוס, שסגר את כל תנאיו בקבוצה, אמורה לצאת בימים הקרובים. שחקנה של מכבי פתח תקוה, שמנהל מגעים עם הקבוצה מאז חודש ינואר, אמור להרוויח כ-300 אלף יורו לעונה. דוס סנטוס הודיע לראשי המועדון כי הוא חוזר לברזיל וקודם לכן סגר את תנאיו הכספיים. רוב התנאים של המגן הימני פלוריאן קליין כבר סגורים. גיא לוזון רוצה מאוד את השחקן ולוחץ לאשר את העסקה. "קליין כבר ביקר בעיר, גיא נתן אור ירוק. עכשיו הכל תלוי בהחלטה של המנהל הספורטיבי. אם הוא יגיד כן, תצא הודעה והעסקה תושלם. אבל הוא עדיין לא הודיע על כך רשמית ולא יעשה זאת עד שהחוזה ייחתם", הסבירו במועדון. לאחר מכן טוני יתבקש לאשר את עסקת אדי גוטליב, שהפועל תל אביב דורשת עבורו 400 אלף יורו.

בחיפה מעריכים שטוני ימונה כבר בימים הקרובים למנהל הספורטיבי. "רוב הדברים כבר סגורים, אבל יש עוד דברים קטנים שצריך לעשות לפני שנכריז על החתימה", אמרו. טוני מעוניין להיות נוכח בספרד עד סיום המאבקים של חטאפה, שתנסה להעפיל לליגה הראשונה דרך משחקי הפלייאוף.

במועדון מבינים שדן איינבינדר קרוב לסיכום בהפועל באר שבע, ומנסים להפעיל עליו לחץ של הרגע האחרון כדי שישנה את דעתו. בעניין מאור בוזגלו טרם התקבלה החלטה. מאחר והקשר לא יוכל לחזור למגרשים עד חודש פברואר, במועדון מתלבטים אם להמשיך במשא ומתן עימו שנמשך מאז חודש ינואר עד הפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully