וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן איינבינדר נפרד מבית"ר: "תמיד נתתי את הנשמה ושיחקתי עם הלב"

24.5.2017 / 19:39

הקשר שסיכם את תנאיו בב"ש נפרד מהאוהדים בפוסט בפייסבוק: "בכל שבוע ריגשתם אותי מחדש". שרון מימר ימשיך לעונה נוספת, גם קלאודמיר סיכם עקרונית לעוד עונה. גם אלי אלבז מועמד להצטרף

שרון מימר מאמן בית"ר ירושליפ. יוסי ציפקיס
עוד עונה בבירה. מימר/יוסי ציפקיס

שרון מימר סיכם לעונה נוספת בבית"ר ירושלים. כך בישרה הקבוצה הערב (רביעי) בהודעה הרשמית. "לאחר פגישה שנערכה היום בין אלי טביב למימר, סוכם כי המאמן ימשיך לאמן את הקבוצה גם בעונת המשחקים הקרובה", נמסר.

בית"ר תחל את אימוניה מוקדם הקיץ, והבעלים והצוות המקצועי רוצים לראות סגל כמה שיותר מלא כבר בפתיחת האימונים. מי שככל הנראה יהיה שם הוא קלאודמיר, שסיכם עקרונית לעונה נוספת בקבוצה באמצעות סוכנו איתן מזרחי. בבית"ר לא פוסלים את האפשרות שאם יהיה צורך בזר נוסף בעמדת הבלם והחלוץ, קלאודמיר יתבקש למצוא קבוצה אחרת.

וממי שנשאר למי שהולך. דן איינבינדר,קשר הקבוצה שסיכם את תנאיו בהפועל באר שבע, כתב פוסט בפייסבוק שלו ובו הוא נפרד מאוהדי הקבוצה. "אמנם עדיין לא חתמתי בקבוצה אחרת אבל היום אני נפרד. שנתיים מאתגרות מהנות ומיוחדות. הרבה ניצחונות, מעט אכזבות ובעיקר עמידה במטרות. תמיד שיחקתי עם הלב, תמיד נתתי את הנשמה. בכל שבוע ריגשתם אותי מחדש. הדרך שלי להיפרד ממכם היא פשוט להגיד תודה, תודה ושוב תודה".

עוד בנושא

בית"ר ירושלים: קלאודמיר ימתין למועדון רק עד לשבוע הבא

איינבינדר נפרד

בבית"ר ממתינים להחלטת טל בן חיים הבלם על מנת להשלים את פאזל הזרים בהתאם, אך במקביל בודקים אופציות של זרים בעמדות הבלם, הקשר האחורי והחלוץ. אם בן חיים לא יגיע בסופו של דבר, ישנם מספר בלמים זרים על הפרק שכבר הוגשה להם הצעה, אשר אחד מהם הוא יקוב ז'זניצ'אק, קפטן לגיה ורשה. ז'זניצ'אק (30) זכה עם לגיה בארבע אליפויות פולין ושישה גביעים נוספים. בנוסף, רשם תשע הופעות בנבחרת פולין.

במקביל, אלי טביב אמור לשוחח עם יואב כף ולפתוח במו"מ על החלוץ אלי אלבז. החלוץ אמור היה לפנות לוועדה למעמד השחקן שתקבע את מחירו אך ייתכן כי בשל היחסים הטובים בין טביב לכץ יצליחו השניים לסכם על סכום העברה.

בנוגע לשלומי אזולאי, בבית"ר מוכנים גם לשלם סכום כסף עבור השאלתו אך נראה כי מכבי תל אביב בשלב זה מערימה קשיים ודוחה כל שיחה בנושא. הקבוצה מהבירה עלולה להיות בבעיה היות ודן איינבינדר אמור לחתום בהפועל באר שבע עד סוף השבוע, ומציאת שחקן ישראלי ראוי במשבצת זאת תהיה קשה מאוד.

שמות שעלו בין היתר לחיזוק הקבוצה הם של יובל שבתאי ואבי ריקן, אך בשלב זה השניים נשארים בקבוצותיהם. בית"ר תגיש הצעה כספית לעופר ורטה במטרה לצרפו אך השחקן מעדיף להיות מגן ראשון ולא מחליף לאנטואן קונטה.

היום או מחר תודיע בית"ר רשמית על חתימתו של אלי אוחנה לחמש שנים. אוחנה ישמש בשנתיים הקרובים כמחזיק זכויות הניהול ולאחר מכן כנציג הבעלים. אוחנה יסיים השבוע את עבודתו כפרשן בערוץ הספורט.

(עדכון ראשון: 10:20)

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully