וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: דייביסון, בלם ברזילאי ממריטימו, על סף סיכום

23.5.2017 / 23:00

אחרי עזיבת קרלוס קוויאר ואליסון דוס סנטוס, המלאבסים קרובים להחתים מחליף למרכז ההגנה. קובי רפואה מחפש בלם זר נוסף, קשר אחורי וחלוץ. במועדון ממתינים לגמר כדי לקבוע מחנה אימונים

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה עם עומר גולן. ניב אהרונסון
עובדים על חיזוק. קובי רפואה ועומר גולן/ניב אהרונסון

הבלם הברזילאי דייביסון (28) נמצא במשא ומתן מתקדם עם מכבי פתח תקוה. דייביסון שיחק בשנתיים האחרונות במריטימו הפורטוגלית, בה רשם 16 הופעות ליגה וסיים עימה את העונה במקום השישי המכובד. אחרי עזיבת קרלוס קוויאר ואליסון דוס סנטוס, המלאבסים חיפשו בלם זר לעונה הבאה, ואחרי מספר ימים בהם ניסו לסגור עם מספר בלמים ללא הצלחה, נראה כי נמצא המחליף. דייביסון מסיים חוזה בחודש הבא בקבוצתו הנוכחית, אליה הגיע בקיץ 2015. קודם לכן הוא שיחק בטונדלה הפורטוגלית עימה עלה לליגה הראשונה וקרטלספור הטורקית. קובי רפואה מחפש בלם זר נוסף, קשר אחורי וחלוץ. עומר גולן, רפואה ומוראד מגמאדוב צפו בבלמים בפולין וצרפת, אך בסופו של דבר הוחלט לא להחתים אף אחד מהם.

במקביל, במועדון עדיין לא קבעו סופית את מחנה האימון משום שלא ברור האם הקבוצה תשחק באירופה. אם מכבי תל אביב תנצח בגמר והקבוצה של קובי רפואה תעפיל, היא אמורה לקיים מחנה אימון בתאריכים 15-22 ביוני, כשאחת מבין כמה אופציות היא בודפשט. הקבוצה עשויה להעפיל לאירופה לראשונה אחרי 11 שנה, אז הוגרלה בגביע אופ"א לבית אחד עם לוקומוטיב מוסקבה, אספניול, פאלרמו וברונדבי. ההעפלה ההיסטורית הגיעה אחרי ניצחון 5:2 במשחק הגומלין (שלושער לעומר גולן, באחד המשחקים הגדולים בקריירה שלו), אחרי הפסד 2:0 באיצטדיון רמת גן. לאחר המשחקים באירופה הקבוצה רשמה תוצאות לא טובות בליגה, אך הצליחה להשתפר לקראת סיום העונה וסיימה הקבוצה במקום החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully