וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק המרכזי: האנשים שעשויים להכריע את גמר הליגה האירופית

24.5.2017 / 12:00

הניסיון של יונייטד, או רוח הנעורים של אייאקס? המאזן המושלם של מוריניו, או ההיסטוריה של פטר בוס? המספרים ויחסי ההימורים, כולל האפשרות לניצחון אנגלי (1.70), הולנדי (3.75) או בכלל הארכה (3.10)

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. GettyImages
מאזן מושלם מול אייאקס. מוריניו/GettyImages

מקום ושעה: 21:45, אצטדיון סולנה, שבדיה

מפגשים אחרונים ראש בראש:

23/2/2012: מנצ'סטר יונייטד - אייאקס 2:1 (ליגת האלופות, שמינית הגמר)
16/2/2012: אייאקס - מנצ'סטר יונייטד 2:0 (ליגת האלופות, שמינית הגמר)
29/9/1976: מנצ'סטר יונייטד - אייאקס 0:2 (גביע אופ"א, שמינית הגמר)
15/9/1976: אייאקס - מנצ'סטר יונייטד 0:1 (גביע אופ"א, שמינית הגמר)

שימו לב ל:

קספר דולברג (אייאקס) - 22 שנה אחרי ההופעה האחרונה בגמר אירופי, אייאקס חוזרת לימי הזוהר עם אותו כדורגל שהביא אותה לגדולה, עם אוריינטציה התקפית, סגנון מלהיב ובעיקר הרבה מאוד צעירים כישרוניים. החלוץ הדני, רק בן 19, הוא הבולט שבחבורה. עם שבעה כיבושים בליגה האירופית ו-10 שערים ב-13 המשחקים האחרונים, הוא השחקן שצריך לאיים על יונייטד יותר מכל. שער שלו, והוא ייכנס לספר דברי הימים (המפואר) של אייאקס.

הנריך מחיטריאן (מנצ'סטר יונייטד) - מרכוס רשפורד שכובש בצרורות במסגרת האירופית, לצד ויין רוני עם הניסיון העצום, הם "החשודים" המיידים של יונייטד בכל הנוגע לכיבוש שערים. אבל אנחנו דווקא היינו שמים לב לקשר המצוין ומהמרים עליו בתור הכובש הראשון במשחק, אחרי שכבש חמישה שערים בתשעה משחקים בהם פתח בליגה האירופית. למחיטריאן יש נטייה לכבוש במשחקים חשובים, ויש סבירות לא רעה שזה יקרה גם הפעם.

עכשיו ב-Winner, כל המשחקים החמים! בוא להרוויח!

עכשיו ב-Winner, כל המשחקים החמים! בוא להרוויח!

ניתוח מקומי: העונה הראשונה של ז'וזה מוריניו באולד טראפורד היתה מוזרה והפכפכה. זה החל עם שאיפות גדולות למדי שהתרכזו קודם כל בפרמיירליג, אבל ככל שהעונה התקדמה והתברר שלשדים האדומים אין הרבה מה למכור במסגרת המקומית, "המיוחד" התמקד יותר ויותר בליגה האירופית, מתוך כוונה להחזיר את הקבוצה ישירות לשלב הבתים באמצעות זכייה בתואר האירופי היחיד בו לא זכתה מימיה. לגמר הזה הוא מגיע עם לא מעט סימני שאלה אחרי שהקבוצה שלו סיימה את העונה באנגליה במקום השישי בלבד, אבל מצד שני, ההיסטוריה מלמדת שיש לו את כל מה שצריך כדי לגבור על הכדורגל ההתקפי והנמרץ של אייאקס. שימו לב לנתון הזה: מוריניו פגש את אייאקס שש פעמים במהלך קריירת האימון שלו - וניצח בכולם. כך שהצעירים של אייאקס, על אף כל הסימפטיה אליהם, יצטרכו לעבוד קשה מאוד כדי לתת פה פייט של ממש.

ההימור הפרוע: יונייטד ללא ספק פייבוריטית במשחק הזה, אבל יש לה היסטוריה של היחנקויות בדיוק ברגעים הלא נכונים. היא הפסידה בשלושת הגמרים האירופיים האחרונים שלה, וללא המנהיג זלאטן איברהימוביץ', לו אפקט חשוב על ומחוץ למגרש, היא גם בהחלט פגיעה. חסרונו של אריק ביילי עשוי לפגום ביכולת של יונייטד להגן כראוי, ומנגד לאייאקס יש מספיק כלים התקפיים, מה שהוכח העונה אם הכי הרבה בעיטות למסגרת והכי הרבה בעיטות לכיוון השער במפעל כולו. וחוץ מזה, בגמר הכל יכול להיות, והתסריט המרגש של ניצחון של הכוכבים הבוסריים ההולנדים סביר בהחלט. 1:2 לאייאקס.

ההימור הבטוח: הנה עוד שני נתוני מפתח לקראת המשחק: יונייטד לא הפסידה 10 משחקים רצופים באירופה, ואייאקס רחוקה מלהרשים כשהיא מחוץ לאצטדיונה הביתי, כשבששת משחקי החוץ האחרונים שלה באירופה היא לא ניצחה ולו פעם אחת. תורם של דולברג, טראורה ושאר ילדי הפלא של אייאקס עוד יגיע, אבל עושה רושם שהפעם פערי הניסיון יעשו את שלהם, במיוחד כשלוקחים בחשבון את המאזן המושלם של מוריניו מולם בעבר. 0:2 ליונייטד.

בשורה התחתונה: יחס ההימורים נותן עדיפות ליונייטד (1.70), בעוד ניצחון של אייאקס ייתן 3.75. המלצה שלנו: בכל מקרה אל תשימו את הכסף על תיקו (3.10), משום שמשחקי גמר בליגה האירופית מוכרעים כמעט תמיד בתום 90 דקות.

יהונתן אליהו בשיתוף Winner

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully