וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן איינבינדר סיכם את תנאיו בהפועל באר שבע

23.5.2017 / 12:51

קשר בית"ר ירושלים בעונה החולפת סיכם עקרונית את כל תנאיו בשורות האלופה, בקבוצה מאמינים שעם חזרתו מחופשה פרטית העסקה תיסגר רשמית. לחצים כבדים מופעלים על אצילי. סוכנו של מננדס: "זה קרוב, אבל עד שזה לא חתום כלום לא סגור"

עריכת וידאו: מתן חדד

קשר בית"ר ירושלים בעונה החולפת, דן איינבינדר, סיכם עקרונית את כל תנאיו בהפועל באר שבע, ורק התפתחות דרמטית תמנע את חתימתו בשורות האלופה. איינבינדר נמצא בימים אלו בחופשה פרטית, כשבקבוצה מאמינים שעם חזרתו ארצה כל הפרטים ייסגרו באופן רשמי.

הקשר רצה מאוד להישאר בבית"ר ירושלים אך הפערים בין ההצעות היו גדולים, וכעת כל שנותר לשחקן הוא לחתום רשמית על החוזה. איינבינדר יחתום על חוזה לשלוש עונות, וירוויח כ-950 אלף יורו לכל התקופה. לאחר החתמתו, אובידיו הובאן צפוי לקבל הודעה רשמית כי הוא לא בתוכניות.

בנוסף לקשר בית"ר ירושלים, בהפועל באר שבע מפעילים לחצים כבדים על קשר גרנאדה עומר אצילי, כשגם איינבינדר עצמו, לפחות על פי גורמים, מנסה לשכנע את אצילי לחתום בבירת הנגב. אצילי מבוקש במכבי תל אביב ממנה זכה להצעה גבוהה יותר מאשר של האלופה. אם אלונה ברקת תצליח לשכנע אותו להגיע, היא צפויה לרכוש את כרטיסו בלמעלה ממיליון יורו.

בינתיים, הקבוצה ממשיכה במאמצים לצרף את כריסטיאן מננדס. בהפועל באר שבע בודקים אופציות חלופיות ביניהן גם מרטון אפל, אך העדיפות היא למננדס איתו מרבית הפרטים כבר סוכמו. סוכנו דניאל סנסיני אמר לוואלה! ספורט: "יש סיכוי שכריסטיאן ישחק בבאר שבע. עד שזה לא חתום שום דבר לא סופי אבל זה קרוב".

עוד בנושא

גורמים בכדורגל ההונגרי: מרטון אפל עשוי לעבור לישראל
המקצוען: פרידה מהנשמה של הפועל באר שבע אובידיו הובאן
בהפועל באר שבע מעריכים שדן איינבינדר יחתום, החלטה סופית תתקבל השבוע

שחקן בית"ר ירושלים דן איינבינדר. ברני ארדוב
עוד חיזוק לקישור של האלופה. איינבינדר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully