וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: איאד אבו עביד סיכם עקרונית וממתין לשחרור ממכבי חיפה

23.5.2017 / 12:19

אחרי החתמת קרלוס קוויאר, בקבוצה הצפונית רוצים לצרף את הבלם בהשאלה עם אופציית רכישה מהירוקים בתום העונה. חנן ממן עדיין מועמד, איזי שרצקי מתלבט האם להחתים מגן ימני

שחקן מכבי חיפה איאד אבו עביד. אדריאן הרבשטיין
יצפין? אבו עביד/אדריאן הרבשטיין

בלם מכבי חיפה, איאד אבו עביד, סיכם עקרונית בעירוני קרית שמונה, שממתינה לשחרור מהירוקים. הבלם-מגן צפוי לעבור בהשאלה עם אופציית רכישה בתום העונה, בדומה לשובל גוזלן, שהושאל לקבוצה העונה עם אופציית רכישה. כל התנאים מול השחקן כבר סוכמו, וכעת נותר הסיכום בין הקבוצות, כשרק פרטים קטנים נותרו.

אבו עביד יכול לשחק כמגן ימני, אך המאמן חיים סילבס רוצה אותו כבלם. אם הוא אכן יחתום, תשלים עירוני קרית שמונה את מצבת הבלמים שלה, שתכלול את הרכש החדש, קרלוס קוויאר, את דין מימוני ואת יוגב הזוהרוי, שקיבל הודעה כי הוא רשאי למצוא לעצמו קבוצה חדשה.

בנוסף, בקבוצה מעוניינים בשני שחקנים לקישור ולהתקפה, כשחנן ממן עדיין מועמד. כמו כן, שוקלים במועדון להתחזק בעמדת המגן הימני, אך הבעלים איזי שרצקי טרם החליט אם לעשות זאת או לתת את הקרדיט לאמר נסאר וניזהר אבו קטיפאן הצעירים.

האוהדים ממשיכים במחאה נגד העירייה על העיכוב בשיפוץ האצטדיון העירוני. במועדון מקווים כי הוא יאושר, אך בוחנים אפשרות לארח בעכו.

עוד בנושא

עירוני קרית שמונה: קרלוס קוויאר חתם לעונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully