וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מרוצים מ"השינוי" של שיבק: "חבל שלא הגיע לפני כן"

23.5.2017 / 9:13

אווירה חיובית בהיכל אחרי הניצחון על בני הרצליה: גאודלוק מספר על שינוי בגישה ו"מרגיש שיש פה פתאום משפחה", בקבוצה מתרשמים מהאפקט החיובי של המאמן ש"הורגש כבר באימון הראשון"

one

שביעות רצון במכבי תל אביב לאחר הניצחון 73:87 על בני הרצליה במשחק הראשון בסדרת רבע גמר הפלייאוף. בקבוצה אמרו על אריק שיבק, שערך הופעת בכורה כמאמן הקבוצה, ש"חבל שלא הגיע לקבוצה גם לפני כן. האווירה החיובית והשינוי בקבוצה הורגשו כבר באימון הראשון". עם זאת, גורם בקבוצה צינן את ההתלהבות ואמר ש"אין הרבה משחקים וכמובן שלא נמהר לחגוג. מקווים שהשחקנים ימשיכו להציג את אותה אגרסיביות והתלהבות שראינו במשחק".

אנדרו גאודלוק, שסיים עם 21 נקודות, סיכם: "הרגשתי את האנרגיות מהקהל, הכל היה מאוד חיובי. היה לנו שבוע טוב מאוד של אימונים, הגענו במצב נוח ועם הרבה ביטחון כדי להשיג את הניצחון הזה. אני חושב שהראינו אנרגיות וכימיה בין השחקנים, בעיקר בפן ההגנתי. האנרגיות הביאו את השינוי. היינו מאוד אגרסיביים, אף אחד לא העיר אחרי טעות של מישהו. אני מרגיש כמו משפחה אמיתית. אם זה היה קורה מוקדם יותר, היינו בסיטואציה אחרת. תמיד שמעתי שכדי לזכות באליפות צריך לשחק הכי טוב בפלייאוף ואני מקווה שזה מה שיקרה".

לשאלה האם הוא המנהיג בקבוצה, השיב גאודלוק: "אני אחד המנהיגים. אני מרגיש מחויבות לעזור לכולם, אבל זה קשור גם לכל אחד בצורה אישית - אתה צריך לעשות את העבודה שלך בשני צידי המגרש, לחפות אחד על השני ולהיות שם אחד בשביל השני. כדורסל זה כדורסל, אבל יש משהו שמייחד קבוצות וזה כימיה, אנרגיה, ריבאונד והגנה. אם נעשה את הדברים האלה, נהיה במצב טוב".

אריק שיבק מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"השינוי הורגש כבר מהאימון הראשון". שיבק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully