וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב: "מאמין שנצליח לשנות את הדימוי של בית"ר ירושלים"

21.5.2017 / 13:49

הבעלים של בית"ר ירושלים כינס מסיבת עיתונאים בה הציג את ז'אורז'יניו. טביב הודיע על החרפת הצעדים נגד הקומץ, דיבר על אוחנה ועקץ. עמי גניש מונה למאמן השוערים במקום גיא סולומון

צילום: רוני כנפו, עריכה: מתן חדד
בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב עם ז'אורז'יניו. ברני ארדוב
טביב וז'אורז'יניו/ברני ארדוב

אחרי שבית"ר ירושלים הבטיחה את המקום השלישי ואת הכרטיס לאירופה עם הניצחון על מכבי תל אביב, הבעלים אלי טביב, כינס היום (ראשון) מסיבת עיתונאים בה דיבר על העונה החולפת ועל העונה הבאה וגם הציג את ז'אורז'יניו שחתם לשלוש שנים ויילבש את החולצה עם המספר 10. טביב סיפר שמומשו האופציות להאריך את חוזיהם של אנטואן קונטה ואריק סאבו והודיע על החתמתו של אמיר עגייב ושהמאמן שרון מימר ימשיך.

בתוך כך, מאמן השוערים עמי גניש סיכם על הצטרפותו למועדון על חשבונו של גיא סולומון, שהיה מאמן השוערים בשלוש השנים האחרונות.

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב עם ז'אורז'יניו. ברני ארדוב
"לא אגיש הצעות לא הגיוניות". טביב/ברני ארדוב
"הם באים רק להרוס. אתם רואים מה קרה בהפועל תל אביב, כשבא קומץ ומנסה לנהל מועדון. פה זה לא יקרה, ניאבק בזה בכל הכוח"

טביב על העונה החולפת: "סיימנו עונה ארוכה, מתישה, מהנה ומוצלחת. עשינו העונה הישג חסר תקדים באירופה - הגעה לשלב הפלייאוף. כבר התחלנו את ההכנות לבנות קבוצה חדשה, שתמשיך לשמח את הקהל וכולי תקווה שיבואו יותר אוהדים לראות את הקבוצה. העונה ראינו שיש כדורגל בירושלים. גם כשלא ניצחנו שיחקנו כדורגל טוב - וזאת הדרך שלי".

על ההצלחה העונה: "כשאצילי ורוקאביציה עזבו, לא האמינו שתהיה לנו קבוצה טובה גם העונה. אבל אמרתי שתהיה קבוצה יותר טובה וכולכם ראיתם שזה מה שקרה. אין הבדל בין המקום השני למקום השלישי".

על המאבק באוהדים: "התחלתי עם המלאכה למגר את הגזענות והאלימות ואני מאמין שנצליח לשנות את הדימוי של בית"ר ירושלים. כשדברים קורים פה, זה מקבל הד יותר גדול. הדרך לא קלה, נצטרך עזרה משרת הספורט, משר המשטרה, משרת המשפטים, מההתאחדות והמנהלת. העונה התמודדתי עם זה לבד. מהעונה הבאה אם אותו קומץ ימשיך לקלל, השחקנים לא יילכו להודות לקהל. אני לא אתן לזה לקרות. אסור שהאנשים האלה יהיו ביציע של בית"ר ירושלים. הם באים רק להרוס. העזיבו אותי מהפועל תל אביב ואתם רואים מה קרה שם, כשבא קומץ ומנסה לנהל מועדון. פה זה לא יקרה, ניאבק בזה בכל הכוח".

על אלי אוחנה: "הוא כנראה יהיה נציג הבעלים. יש תקציב ומי שיהיה נציג הבעלים, יצטרך להתמודד איתו".

על דן איינבינדר: "דן נתן עונה מצוינת, אני מאוד רוצה אותו, הוא שחקן חשוב למועדון, שחקן מצוין. נשב השבוע ונראה לאן זה יוביל".

על המאבק על תארים: "לא תמיד תקציב קובע. כשהייתי בהפועל תל אביב לקחתי דאבל בתקציב הרבה יותר נמוך ממכבי תל אביב ומכבי חיפה. הם משתוללים עם שחקנים, משלמים 400-500 או מיליון ואני חושב שהם שווים 200 - לא המשחק שלי. אני לא אשתולל ואגיש הצעות לא הגיוניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully