וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי ואלון חזן סירבו לאמן את הפועל תל אביב

היורדת הטרייה קיוותה לצרף את המאמן הוותיק, אבל הוא החליט לוותר על ההצעה הלא מספקת מבחינה כספית. אלון חזן שמאמן את נבחרת הנוער, הפך למועמד המוביל, אבל גם הוא דחה את ההצעה

יוסי ציפקיס

יוסי מזרחי הודיע הבוקר (ראשון) להנהלת הפועל תל אביב שהוא דוחה את ההצעה שלה להפוך למאמן הקבוצה. מזרחי, שמחזיק בתפקיד מקצועי במ.ס אשדוד וקיבל את ברכת הדרך לנהל מו"מ עם היורדת לליגה הלאומית, סירב בגלל שההצעה לא הייתה מספקת מבחינה כספית ועמדה על 18 אלף שקל נטו לחודש.

מזרחי בן ה-64 נפגש עם האחים איציק ושרון ניסנוב ביום חמישי ואלו ביקשו ממנו להשיב להצעה שלהם עד יום ראשון. דחיית ההצעה מצדו הפכה את אלון חזן לאחד מהמועמדים המובילים, אבל גם מאמן מ.ס. אשדוד לשעבר סירב להצעה בשל התחייבויותיו להתאחדות לכדורגל, שם הוא מאמן את נבחרת הנוער. בהפועל תל אביב בוחנים כרגע עוד מספר אפשרויות, כשמתחילים להבין במועדון כי בשכר הנמוך יחסית שביכולתם להציע, יתקשו להחתים מאמן.

לצד המאמצים להחתים מאמן חדש, הפועל תל אביב בוחנת את המועמדות של לא מעט שחקנים לקראת העונה הבאה בליגה הלאומית. השוער אריק ינקו כבר הוחתם ובקבוצה התקבלה החלטה להחזיר את ניר לקס ששיחק העונה כמושאל בבני סכנין.

עדכון ראשון: 10:31

יוסי מזרחי מנהל מקצועי של מ.ס. אשדוד. יוסי ציפקיס
סירב. מזרחי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully