וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: כולנו יכולים לעשות יותר

10.11.2002 / 11:59

גם דיויד בלאט מודע לכך שלא הכל דופק כמו שצריך בממלכה הצהובה. "אמרתי בתחילת העונה שזה יהיה קשה". שמעון מזרחי: אם היינו רוצים שינויים, יכולנו כבר לעשות אותם

מאז הניצחון הגדול לפני שבועיים על פנאתינייקוס בחוץ, מכבי ת"א לא ממש פוגעת. הקבוצה של המדינה ספגה מאז שני הפסדים מביכים ביורוליג, וגם אתמול בליגה האדריאטית, התקשו חניכיו של דיויד בלאט לנצח את לאשקו הסלובנית. אז אמנם מכבי ניצחה, ושמרה על המקום הראשון בליגת הבלקן, אבל גם בקבוצה מודעים לכך, שיש להם בעיה.

בלאט אמר אחרי הניצחון אתמול: "תבינו איפה אנחנו נמצאים. זה לא הליגה הלאומית בארץ. קבוצות באות עם הרבה ברק בעינים והשחקנים שלהן הרבה יותר טריים משלנו. פרט להתחלה היו הרבה דקות אור. כשהיינו בפיגור הביצוע שלנו היה מצויין ולא יצאנו מהריכוז" (ידיעות).

על המאזן של מכבי ביורוליג, העומד על 3:2 לרעתה, אמר המאמן: "זה לא מאזן שחלמתי עליו, אבל אם נשים את הדברים בפרופורציה, אז חסר לנו רק משחק אחד כדי להיות במצב טוב. יכולנו לנצח בכל אחד מההפסדים. כולם היו משחקים צמודים ועם מחשבה ועבודה נכונה הדברים היו מתהפכים. אמרתי בתחילת העונה שזה יהיה קשה, ולא טעיתי, אבל גם לא נבכה, לא נחפש אשמים. כולנו יכולים לעשות יותר. גם ברמה האישית וגם ברמה הקבוצתית" (ידיעות).

לגבי שינויים אפשריים בסגל הקבוצה, אמר המאמן: "רצינו לתת דקות משמעותיות לשחקנים רבים, אבל לצערי, אלו שקיבלו את הצ'אנס לא נתנו את המצופה מהם" (מעריב).

שמעון מזרחי באותו העניין: "אם היינו רוצים שינויים, יכולנו לעשות אותם גם עד עכשיו. בשלב זה אין כוונה להחליף שחקנים או לצרף חדשים" (מעריב).

גם לניקולה וויצ'יץ' ברור שמשהו עדיין לא עובד במכבי בינתיים. "יכול להיות שעומס המשחקים פוגע בנו בגלל שעוד לא התרגלנו אליו מבחינה מנטלית. צריך להסתגל לשלושה משחקים בשבוע. לפעמים, מרוב משחקים השחקנים היריבים מתבלבלים לנו בראש וצריך לעשות סדר ולזכור נגד מי משחקים ומה אתה יודע עליו" (מעריב).

"אין ספק שציפינו להצליח הרבה יותר. אפשר להגיד שאנחנו קצת בשוק מההפסדים ביורוליג, וקשה להסביר מה גורם להם. יש המון עליות וירידות במשחק שלנו, וקשה להסביר מה גורם להם. אני לא יודע למה זה קורה, אבל אין ספק שזו סיטואציה לא נוחה ואנחנו חייבים לצאת ממנה" (מעריב).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully